maandag 20 maart 2017

Halverwege...


Het hele 40 dagen bloggen projectje waar ik mij zonder veel voorbereiding in heb laten meeslepen, is ondertussen 20 dagen ver.

Dit is dus het 20ste bericht op rij dat ik plaats, zonder een dag te missen. (Hoera voor mezelf!)

Maar het hele project loopt nog tot 16 april (Pasen dus), wat wil zeggen dat er meer dan 40 dagen zal moeten geblogd worden.

In de "regels" van 40 dagen bloggen zijn er 6 skipdagen voorzien, waarvan ik er dus nog geen enkele gebruikt heb. Die skipdagen slaan op de zondagen die in de vasten vallen en die niet meetellen voor de 40 dagentijd voor Pasen, maar wij mogen ze inzetten wanneer we willen.

Als ik de komende 26 dagen eens een dag niet blog, wil dat dus niet zeggen dat ik gefaald heb. Ik heb gewoon een dagje niets te zeggen en zet een skipdag in.

Maar voorlopig modder ik dapper door, de inspiratie is nog lang (wel ja...) niet opgedroogd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten