maandag 6 maart 2017

40 dagen bloggen


De titel van dit blogbericht is duidelijk een variant op het meer idiote Dagen zonder vlees en werd door Kathleen van de blog Verbeelding in het leven geroepen om eens 40 dagen intensief met je blog bezig te zijn, beginnend op 1 maart.

Ik heb mij opgegeven om daar aan mee te doen gewoon om eens te zien of ik het daadwerkelijk zo lang aan een stuk kan volhouden...

Verwacht hier dus zowat elke dag een blogbericht tijdens de komende 40 (nu nog 34) dagen, over een hele resem aan onderwerpen want Kathleen voorziet ook hulpmiddeltjes voor als je even strop zit.

En aangezien ik al een paar dagen aan het bloggen ben, wordt dit mijn zesde bericht in het 40 dagen bloggen-gebeuren, morgen volgt (als alles goed gaat) het zevende.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten