donderdag 30 maart 2017

40 dagen bloggen update


Zoals ik hier ergens al aanhaalde, loopt het 40 dagen bloggen project nog tot 16 april.

Ik ben er zonder veel nadenken in gevlogen en ik zag de uitdaging zeker zitten, maar eigenlijk wou ik gewoon eens zien of ik het kon volhouden om een hele maand lang elke dag te bloggen.

Morgen verschijnt mijn 31ste en laatste blogbericht (is al geschreven en zal hier vanzelf verschijnen) voor de maand maart, mijn missie is dus volbracht!

Zal ik nu na morgen stoppen met dagelijks bloggen tot de 40 dagen om zijn? Nee hoor, want ik heb al zeker 5 verdere berichten in mijn hoofd zitten. Die vier laatste mogen dan ook geen probleem zijn...

Daarna zal ik misschien wel eventjes een blogpauze inlassen want hoe leuk de afgelopen maand ook was, het was toch allemaal behoorlijk intensief hoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten