vrijdag 7 oktober 2022

Kijktips week 8/10-14/10

Amai, het zou herfst moeten zijn maar bij mij in de living is het zowaar 25° en de verwarming staat niet eens aan...

Daar moet dringend verandering in komen, hoor!

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 8/10:
Agent Hamilton (NPO3 20.24u) - tweede seizoen van deze Zweeds-Duits-Litouwse serie. Meer weet ik er ook niet van. Twee afleveringen na elkaar.
Chocolat (één 22.25u) - nooit de aantrekkingskracht van die film begrepen. Ik zie Juliette Binoche niet graag spelen en Johnny Depp is ook maar een creep...
Sami blood (Canvas 23.50u) - aangrijpende film over het onrecht dat de inheemse bevolking van Lapland werd en wordt aangedaan.

Holding (één 00.20u) - verfilming van het boek van Graham Norton. Het boek las ik niet uit, maar ik wil de serie echt wel een kans geven.

Zondag 9/10:
Jaws (VTM4 20.35u) - klassieke zeemonsterfilm (waarbij de haai ver niet in beeld komt) van de hand van Steven Spielberg.

Chansons!! (NPO1 21.22u) - tweede seizoen van dit muziekprogramma waarin Matthijs van Nieuwkerk en Rob Kemps in het rijke archief van de Franse chansons duiken. Aanrader!
Maandag 10/10:
Star Trek Beyond (VTM4 20.35u) - derde uit de reboot van de films en ik vond het nog steeds een leuke.

Dinsdag 11/10:
Wij, vrouwen (Canvas 21.20u) - docureeks die de evolutie van de posities van de vrouw in onze maatschappij schetst. Ik ga kijken.
Woensdag 12/10:
(500) days of Summer (VTM4 20.35u) - romantische komedie waarin Joseph Gordon-Levitt de chou mag uithangen. En hij doet dat goed.
Donderdag 13/10:
Terminator 2: judgement day (VTM4 21.30u) - Ahnuld is back als ouderwetse robot die het moet opnemen tegen de nieuwe die uit gesmolten metaal bestaat. Best goed.

Vrijdag 14/10:
Ferris Bueller's day off (VTM4 20.35u) - dé spijbelfilm. Oh yeah!
Hors normes (Canvas 22.20u) - schitterende Franse film over twee mannen die elk op hun manier een steentje bijdragen: de ene met autistische kinderen, de andere met lastige jeugd. Kijken.

Luce (NPO3 22.35u) - vreemde thriller, ik weet nog steeds niet wat die juist wou vertellen maar 't is wel een intrigerende film...

The duchess (NPO2 00.13u) - Keira Knightley in nog maar eens een kostuumfilm.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten