zaterdag 3 augustus 2019

Kijktips week 03/08-09/08


Het is echt een flauw beestje op tv de komende week. Hier en daar is er nog een degelijke film te zien, maar een mens zou bijna - bijna - gaan hopen dat september begint om weer wat deftigs op het scherm te zien te krijgen...

Bijna, want mijn verlof komt er nog aan. (Joepie!)

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 03/08:
Harry Potter and the chamber of secrets (Vier 20.25u) - nummer 2.
Miss Potter (Vijf 20.25u) - Renée Zellweger als Beatrix Potter - die van Pieter Konijn. Mooie biopic.

Zootopia (VTM 20.30u) - wat onder de radar geraakte Disneyfilm - toch bij mij. Degelijk, maar er zijn er betere.

Zondag 04/08:
Zootropolis (VTM 15.10u) - gisterenavond gemist? Herkansing met de Vlaamse versie.

Bruce Almighty (Vier 20.30u) - Jim Carrey mag het van God zelf uitvissen en krijgt Zijn krachten. Hilariteit volgt.
Catwoman (Zes 20.30u) - hoe slecht kan een film zijn? Kijken om het uit te vinden.
Le gendarme de Saint-Tropez (één 20.40u) - *zucht*
The hours (NPO2 23.25u) - verfilming van het gelijknamige boek. Maakte sterke indruk en al zeker de neus van Nicole Kidman.
Aanrader van de week!

Maandag 05/08:
Sharknado (Zes 20.35u) - jawel mensen, 't is weer haaientijd! De komende weken kunnen we onze ogen de kost geven en ik kijk al uit naar deel 6, want dat heb ik nog niet gezien.

Dinsdag 06/08:
Dead man walking (Zes 20.35u) - genomineerd voor een pak Oscars en Susan Sarandon kreeg hem ook. Ik heb deze film nog nooit gezien...

Harry Potter and the chamber of secrets (Zes 22.45u) - gemist zaterdag op Vier? Herkansing op Zes.

Woensdag 07/08:
All the president's men (Canvas 21.15u) - deze heeft ongetwijfeld zijn waarde als filmklassieker, maar spreekt mij totaal niet aan...

Donderdag 08/08:
Trois couleurs: rouge (Canvas 21.15u) - kan je geloven dat ik de Trois couleurs trilogie in mijn dvd-kast heb staan maar er nog nooit naar gekeken heb? Yup. Dit zou trouwens de beste film van de drie moeten zijn.

Vrijdag 09/08:
The hateful eight (NPO3 20.25u) - speelde onlangs nog op Vier, herkansing voor wie hem toen niet zag.

The sisterhood of the travelling pants (Vijf 20.35u) - een tienerfilm, maar één van de betere. Voor wie het luchtig wil houden.
Catch me if you can (CAZ 20.40u) - Leo speelt een vervelend ventje dat zowat iedereen oplicht. Hij wordt achternagezeten door FBI-agent Tom Hanks.
Apocalypse now (Canvas 21.10u) - de rauwe Vietnamoorlog, gezien door Francis Ford Coppola.

Le gendarme et les extra-terrestres (één 23.35u) - 2 keer in 1 week? Dubbel *zucht*

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten