zondag 18 augustus 2019

Summer cosy reading night


Afgelopen zaterdag was het weer zo ver: Lauren van Lauren and the books organiseerde haar Summer cosy reading night.

En ik deed voor de zoveelste keer met mijn volle goesting mee.

Tegen 20.00u stond mijn karretje met lees- en ander voer klaar:

Ik ging deze keer voor een fles Vintense 0.0% rosé om te genieten van bubbels zonder gevolgen achteraf. En ja, de hele fles ging er door die avond.

Er was een tapasassortiment uit de Lidl met olijven, kaas en salami en daarnaast nog wat Maltesers voor de zoete knabbel. Ook dit werd allemaal weggewerkt tijdens het lezen.

Op de achtergrond knetterde zoals steeds het Netflixhaardvuur en ik liet ook wat wax melts smelten met de heerlijke geur Sugar & Spice - kwestie van de herfst in de zomer te brengen...

Aangezien we nog steeds in de Stephen King reading month zitten, was mijn leeskeuze snel gemaakt.

Ik begon de avond met Gwendy's button box en las dit helemaal uit. Daarvoor gebruikte ik de eerste twee uren van de cosy reading night.

Het laatste uur werd doorgebracht met Schone slaapsters, het boek dat King samen met zijn zoon Owen schreef. Hierin geraakte ik nog 49 pagina's ver.

Terug een geslaagde leesavond, ik kijk al uit naar de herfsteditie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten