maandag 6 mei 2019

April wrap-up


In april las ik 11 dingen: 3 boeken en 8 strips. Maar er moet voor de goede orde ook nog vermeld worden dat ik momenteel in de mastodont De verborgen geschiedenis bezig ben (even voorbij pagina 300 eind april) en dat ik hiervoor halverwege The silence of the girls van Pat Barker ben gestopt (toch 134 pagina's ver). Er werd dus meer gelezen dan verwacht.

Het boek dat de hoogste score (4 sterren) kreeg van mij in april:

Reis naar het Hoge Noorden - Mathilda Masters

Ja, een kinderboek, maar wel eentje waar ik heel wat leesplezier aan beleefd heb.

Ik tipte het al eventjes bij mijn televisietips van 13 april en ik vind het nog steeds een aanrader. En niet alleen voor kinderen!

Een boek met 3.5 sterren:

Only human - Sylvain Neuvel

Mijn bespreking kan je hier lezen.

En een driesterrenboek:

De knetterende schedels - Roger Van de Velde

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Qua strips viel er niet echt een topper te bespeuren, de meeste kregen drie sterren van mij.

Maar er was wel weer een stinkerdje met 2 sterren:

De gifmarkt (Alex senator, 8) - Valérie Mangin, Thierry Démarez

Is het omdat ik deel 7 niet gelezen heb? Of lag het aan iets anders? Maar ik vond het verhaal naast totaal niet te volgen ook te simpel (als zoiets mogelijk is).

Op de tekenstijl is niets aan te merken, maar echt, ik begreep totaal niet wat er aan de hand was en de tienerverliefdheid van Alex' zoon werkte op mijn zenuwen...

Alles wat ik las in april.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten