zaterdag 25 mei 2019

Kijktips week 25/05-31/05


Het wordt dit weekend maar een mager beestje op tv... Verkiezingsdebatten op voorhand, heel de zondag de mensen vervelen met de uitslagen (die ze toch nog niet zullen hebben) en dan ook nog eens besprekingen achteraf.

Een mens wordt daar al moe van op voorhand...

Nee, ik weet al waar ik niet naar ga kijken deze week.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 25/05:
Penguins of Madagascar (Q2 18.50u) - de olijke bende pinguïns uit de Madagascarfilms krijgen hun eigen prent. Goed voor wat het is.
How to be single (Vijf 20.25u) - deze film zag ik ooit op een Ladiesnight van Kinepolis en ik was aangenaam verrast. Kijktip van de avond.

King Kong (CAZ 20.50u) - die uit de jaren '70 met Jessica Lange als screamqueen. Valt best te pruimen.
Scream (Vier 23.00u) - nineties horror, het was toch iets speciaals. Puur uit nostalgische overwegingen zou ik kijken.

Zondag 26/05:
How to be single (Zes 22.30u) - voor wie de film op zaterdag zou gemist hebben.

Maandag 27/05:
Love Island (Vier, Vijf en Zes 21.30u) - dit onding dat zal gepresenteerd worden door o.a. Viktor Verhulst wordt op de drie zenders tegelijk uitgezonden. Kwestie van mensen geen andere keuze te gunnen...
De Campus Cup (Canvas 22.10u) - nieuwe dagelijkse quiz op Canvas waarin teams uit universiteiten en hogescholen het tegen elkaar opnemen. Ik ben alvast voorzichtig enthousiast.

Dinsdag 28/05:
Lara Croft: Tomb Raider (Q2 20.35u) - Angelina Jolie als de rondborstige heldin uit het gelijknamige computerspel. 't Is een beetje bucht...

Woensdag 29/05:
Pitch perfect 2 (VTM 21.15u) - je kan zeggen wat je wil, ik vind dit leuke films (als was het bij 3 toch echt bij het haar getrokken). Kijken!

Donderdag 30/05:
Confessions of a teenage drama queen (Vijf 20.35u) - ah, de hoogdagen van films met Lindsay Lohan *zucht*, waar zijn die naartoe?

Vrijdag 31/05:
The wolf of Wall Street (VTM 20.35u) - Leonardo DiCaprio doet zijn best als de corrupte Jordan Belfort. Hier houden vooral mannen van, denk ik.
Snowpiercer (CAZ 20.40u) - prachtig gemaakte post-apocalyptische film over een trein die door een ijslandschap rijdt en de maatschappij die zich aan boord gevormd heeft.

Her (Canvas 21.20u) - Joaquin Phoenix wordt verliefd op de stem van zijn spraakassistent op zijn telefoon. Klinkt raar, maar is een prachtige film.

Raiders of the lost ark (Vier 22.35u) - eerste Indiana Jones film en het blijft een goeie.
Ferris Bueller's day off (één 23.15u) - Ferris gaat een dagje brossen en beleeft de dag van zijn leven. Pure eighties pret.
Rundskop (VTM 23.50u) - zowat de enige film waarin ik Matthias Schoenaerts wel kon waarderen. Mokerslag van een film.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten