dinsdag 2 november 2021

Oktober wrap up

In oktober slaagde ik er - tussen al het filmkijken door - toch nog in om 9 items te lezen: 6 boeken en 3 strips.

Het was ook een heel gevarieerde maand want ik gaf maar liefst 4 van deze 9 de afstraffing van 2 sterren maar er werd ook 2 keer 4.5 sterren uitgedeeld...

Mijn boek van de maand wordt dan ook één van die twee laatste:

Wachten op Bojangles - Olivier Bourdeaut

Dit las ik helemaal op het einde van de maand en verdrong mijn gedoodverfde winnaar van plaats 1. 

Een prachtig sprookje over onvoorwaardelijke liefde, ik wist niet dat ik dat even nodig had.

Mijn bespreking kan je hier lezen.

"Verliezer" van de maand werd op die manier De meisjes van Annet Schaap, dat eveneens met 4.5 sterren beloond werd.

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Twee boeken met 3.5 sterren werden hier ook besproken:

Benedetta - Judith C. Brown

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Een onmogelijke liefde - Christine Angot

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Ook de twee romans die afgestraft werden met 2 sterren heb ik besproken:

Madam - Phoebe Wynne

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Open zee - Catherine Poulain

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Bij de strips was het niet veel soeps want 2 kregen 2 sterren en de derde 3 sterren.
Alles wat ik las in oktober.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten