zaterdag 30 januari 2021

Kijktips week 30/01-05/02

Wat een verrassing, de afgelopen week: Vier, Vijf en Zes kregen ineens een ander naam (er staat nu telkens Play voor) en er werd een nieuwe website gelanceerd - GoPlay - waar we hun online content kunnen bekijken. 

En binnenkort komt er dus ook nog Play7 aan, wat ze een "vrouwenzender" noemen. Ik hou mijn hart al vast...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 30/01:
Suicide Squad (Play4 20.25u) - desillusie van het jaar 2016. Hou u hier héél ver van.
Changeling (één 21.20u) - Angelina Jolie raakt haar kind kwijt en ze geven haar een andere jongen in de plaats. Niets voor mij.
Solo: a Star Wars story (VTM 21.35u) - eens ik mij over het feit had gezet dat we hier geen Harrison Ford kregen, bleek de film eigenlijk nog mee te vallen...
Truman (Canvas 22.35u) - een film over een man en zijn hond. Zéker niets voor mij.

Zondag 31/01:
National treasure: book of secrets (VTM 20.30u) - ouderwetse schattenzoektochtfun met Nicolas Cage.

Lawrence of Arabia (VTM4 20.40u) - zitten stoefen dat er geen enkele vrouw in je film voorkomt? Da's dag met het handje bij mij. Oscars of niet.
Beau Séjour (één 20.45u) - tweede seizoen van deze reeks. Nu met een totaal nieuw verhaal en cast. Ik ben alvast benieuwd.

Blade (Play6 21.30u) - hier is de eerste zwarte superheld (hoe goed Black Panther ook mag zijn).

Maandag 01/02:
Dag dokter (Play4 19.55u) - dagelijkse docureeks die een aantal huisartsen volgt.
Catch me if you can (VTM4 20.40u) - Leo speelt verstoppertje met Tom Hanks. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal en een film die serieus de moeite is.

Suicide Squad (Play6 23.10u) - voor wie de film zaterdag zou gemist hebben. As if...

Dinsdag 02/02:
Revolutie in Indonesië (Canvas 21.20u) - David Van Reybrouck schreef het boek Revolusi, hier is de docureeks over hetzelfde onderwerp.

Donderdag 04/02:
Ocean's eight (Play5 20.35u) - kreeg heel wat negatieve kritiek bij verschijnen, maar ik vond hem leuk!

Vrijdag 05/02:
The voice van Vlaanderen (VTM 20.40u) - terugkeer van deze zangwedstrijd. En al opgenomen voor corona ons leven kwam vergallen.
Steve Jobs (Canvas 21.20u) - biopic over - jawel - Steve Jobs. Gespeeld door Michael Fassbender.
The return of the pink panther (één 23.10u) - vierde Pink Panther film. En ze worden steeds slechter.
The nest (NPO2 23.15u) - BBC-serie. Een rijk koppel dat geen kinderen kan krijgen, schakelt een draagmoeder in. Het kan alleen maar slecht aflopen.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten