zaterdag 28 november 2020

Kijktips week 28/11-04/12

Vorige week kon ik 1 film met KERST markeren, maar deze week worden het er al een heel pak meer.

Niet Egon.
Of ze daarom het bekijken waard zijn, is iets anders natuurlijk...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 28/11:
Das Adventsfest der 100.000 Lichter
 (ARD 20.15u) - KERST Florian Silbereisen opent het adventsseizoen met zijn 3 uur durende show.

Tomb raider (Vier 20.25u) - Alicia Vikander doet haar best, maar (ik had nooit gedacht dit te zeggen) Angelina Jolie is toch de betere Lara Croft...
As good as it gets (één 21.20u) - Jack Nicholson in zijn meest aimabele (of niet) rol, met een sterke Helen Hunt aan zijn zijde (waar is die naartoe?).

Lee & Cindy C. (VTM 21.40u) - Vlaamse films zoals ze niet zouden mogen gemaakt worden. Hou u er ver van.
The abyss (VTM4 22.30u) - James Cameron bewees dat hij een waterfilm kon maken met buitenaardse invloeden, voorbode van wat later zou komen. Gedateerd maar nog bekijkbaar.

Coyote ugly (VTM2 22.35u) - en hier is mijn guilty pleasure terug. Kijken ga ik niet doen, ik heb 'm op dvd.

Zondag 29/11:
Kingsman: the golden circle (VTM 20.30u) - de eerste Kingsmanfilm was leuk, bij deze zat ik met mijn ogen te rollen.
Ant-Man (VTM3 20.35u) - leuke Marvelfilm over de superheld die kan verkleinen tot een mier. 

Easy rider (VTM4 20.40u) - klassieke roadmovie met nog maar eens Jack Nicholson. Ik ga niet kijken, dat gaat echt mijn ding niet zijn.
Crimson Peak (VTM4 22.30u) - staat nog onbekeken op mijn decoder van een vorige uitzendbeurt (watje zijn en al).

Contact (Zes 23.05u) - SF-film met Jodie Foster en Moemelmatthew. Gelukkig dat Jodie er nog is.

Maandag 30/11:
Home and Away: Christmas in Summer Bay (VTM2 19.50u) - KERSTspecial van deze soap, elke weekdag een aflevering.
The hunger games (VTM3 20.40u) - eerste (en beste) film van deze dystopische tienerreeks.

Besmet (Canvas 21.20u) - docureeks over het Instituut voor Tropische Geneeskunde. Willen we dit nu nog wel zien?

Dinsdag 01/12:
The bridge (VTM3 13.40u) - KERST
The Christmas cure (Vijf 20.35u) - KERST
Friends with money (VTM3 22.50u) - Jennifer Aniston is compleet ongeloofwaardig als een vrouw zonder geld met vriendinnen met bakken geld.

Woensdag 02/12:
A ring for Christmas (Vijf 20.35u) - KERST
Factcheckers (één 20.40u) - dit infotainmentmagazine (staat zo in mijn tv-gids, ik verzin het niet) is terug. Ik heb er nog nooit naar gekeken.
Exit (Canvas 22.15u) - dramareeks, in de markt gezet als de "Noorse Loft". Twee afleveringen na elkaar.
A perfect murder (Zes 22.20u) - thriller met Michael Douglas en Gwyneth Paltrow. Zag ik ooit in de cinema, maar ik weet er niks meer van. Verwaarloosbaar dus.
Family for Christmas (Vijf 22.30u) - KERST
For Sama (NPO2 22.55u) - documentaire gemaakt door een Syrische moeder die midden de oorlog beviel van dochtertje Sama. Kreeg een Oscar en kan je (voor de 2de keer) gratis bekijken op NPO. Bij ons enkel via betaalportalen.

Donderdag 03/12:
Snow (VTM3 13.45u) - KERST
Ben is back (Vijf 20.35u) - KERST Julia Roberts speelt een moeder die met de terugkeer van haar drugsverslaafde zoon moet omgaan. Ligt in de lijn van Beautiful boy.

Her magical Christmas (Vijf 22.40u) - KERST

Vrijdag 04/12:
Heaven sent (VTM3 13.45u) - KERST
Big hero 6 (VTM 3 18.45u) - Eentje uit de rommelbak van Disney. Dit maakte echt niets los bij mij...
Deadwater Fell (één 20.35u) - Britse misdaadserie met David Tennant. Dat laatste vind ik al genoeg reden om te kijken.

Indiana Jones and the temple of doom (Vier 20.35u) - ik heb het al gezegd: het lijkt wel of deze film elk weekend op tv getoond werd in mijn jeugd. De onnozelste Indiana Jones film.
Twinkle all the way (Vijf 20.35u) - KERST
The Christmas chalet (VTM2 20.45u) - KERST
The godfather (Canvas 21.20u) - CINEMAGESCHIEDENIS!!! KIJKEN!!! Aanrader van de week.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten