zondag 1 maart 2020

Kijktips week 29/02-06/03


Een dagje te laat, maar ik lijst ook nog eventjes op wat de moeite was op zaterdag...

Het enige wat een mens kan doen met dit weer...
Maart brengt ons een nieuwe tv-zender: CAZ krijgt een broertje/zusje met CAZ2 op maandag 2 maart. Juicht allen (tot je ziet wat er op het programma staat).

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 29/02:
Passengers (VTM 20.30u) - Chris Pratt en Jennifer Lawrence in hun eentje op een ruimteschip. Best een vermakelijke film. Gemist? Te bekijken op VTM GO.

Darkness: those who kill (Canvas 20.35u) - tweede seizoen van deze Deense thrillerserie. Met andere acteurs dan in het eerste seizoen. Twee afleveringen na elkaar. Gemist? Te bekijken op VRTnu.

Rambo: first blood II (CAZ 20.40u) - tweede Rambofilm, ik moet nog steeds de eerste zien. Gemist? Herhaling op zondag om 16.30u.
Neruda (Canvas 23.00u) - biografische film over de Chileense dichter en politicus Pablo Neruda. Gemist? Te bekijken op VRTnu.

Zondag 01/03:
Brave (VTM 15.15u) - één van mijn favoriete Disneyfilms, zelfs al wordt die wat stiefmoederlijk behandeld. Jammer genoeg de Vlaamse versie.

Rambo: first blood II (CAZ 16.30u) - herhaling van de film op zaterdag.
Café De Mol (Vier 19.55u) - volgende week begint het nieuwe seizoen van De Mol. Vandaag worden de kandidaten voorgesteld.
Midnight cowboy (CAZ 20.40u) - Oscar voor de beste film en regisseur destijds. Tijd om die eens te gaan bekijken...

Gremlins 2: the new batch (Zes 22.05u) - en de eighties (eigenlijk al nineties) fun blijft duren!

Maandag 02/03:
X-Men: days of future past (Q2 20.35u) - X-Menfilm waar je niet meer weet wat nu van voor of van achter is...
Notting Hill (Vitaya 20.40u) - "I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her." Wat meer moet je nog weten???

Dinsdag 03/03:
Mijn keuken Mijn restaurant (VTM 20.35u) - een soortement Mijn restaurant maar een beetje anders. Ik ga niet kijken.
Fugitives (CAZ2 20.40u) - Chileense HBO-serie over een drugskartel. Was al te zien op VTM GO. 4 afleveringen na elkaar.
Meer vrouw op straat (Canvas 21.20u) - Sofie Lemaire begon vorig jaar een campagne om meer straten naar vrouwen te vernoemen. Nu gaan we te weten komen wat dit teweeg gebracht heeft.

Woensdag 04/03:
The cleaning lady (CAZ2 20.40u) - Argentijnse reeks rond een poetsdame die crime scenes opkuist. Was al te zien op VTM GO. 6 afleveringen na elkaar (ze duren maar een half uur).

Donderdag 05/03:
Mijn keuken Mijn restaurant (VTM 20.35u) - ze vallen er ons dus 2 keer in de week mee lastig.
Pitch perfect (Q2 20.35u) - ik blijf er bij: dit is een zalige film!

First dates (één 21.25u) - nadat we al maanden lang op de Britse zaten te kijken, is er nu een Vlaamse versie. Een mens krimpt al ineen van plaatsvervangende schaamte...
Noughts and crosses (BBC1 22.00u) - verserieïng van een in GB hoogst populaire tienerboekenreeks. Over een wereld waarin de gekleurde medemens het voor het zeggen heeft en de witjes niks voorstellen.

Vrijdag 06/03:
Star Trek Beyond (Q2 20.35u) - derde film uit de reboot. En dit blijven goeie films.
Die göttliche Ordnung (Canvas 21.20u) - film over het vrouwenstemrecht in Zwitserland, iets wat pas in 1971 (1971!!!) werd ingevoerd. Schijnt een leuke film te zijn, ik kijk er al naar uit.

45 years (NPO2 23.30u) - schopte het tot film van het jaar 2015 bij mij. Kijken dus!

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten