zaterdag 14 maart 2020

Kijktips week 14/03-20/03


In deze tijden van corona doet Proximus een geste naar zijn klanten: naast onbeperkt bellen met de vaste lijn (anders dokken als je durft bellen tussen 9.00u en 17.00u) en bellen met de gsm naar vaste lijnen en meer mobiele data, stellen ze nu ook hun kanaal Movies & Series open voor iedereen tot 31 maart. De zender is te vinden op nummer 13, als daar al iets staat, heb je 2 keer een nummer 13 in de zenderlijst.

Ik heb al een aantal dingen geprogrammeerd, want in tegenstelling tot heel wat mensen die thuis mogen/moeten blijven, moet ik wél nog naar het werk trekken, al zijn we gesloten voor het publiek.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 14/03:
Avengers: infinity war (VTM 14.20u) - herhaling van vorige week. Wie dit nog niet gezien heeft en wél fan is van het MCU: kijken!
The revenant (Vier 20.25u) - deze hield ik welgeteld 15 minuten vol voor ik bijna mijn tv wou afbreken door de saaiheid. Het zal zijn fans wel hebben, maar ik kon het niet aan.
Baby driver (Q2 20.30u) - werd vooral geroemd voor het gebruik van muziek in de film. Niet meteen een aanbeveling voor mij dus.
La danseuse (Canvas 22.50u) - biopic over een befaamde danseres in de Belle Epoque. Hopelijk erger ik mij niet té veel aan het dansen...

Zondag 15/03:
Lizzie Borden took an ax (CAZ2 20.40u) - Lizzie Borden vermoordde in 1892 haar ouders met een bijl. Daar gaat deze film over.

Warrior Women (Canvas 20.50u) - eindelijk zenden ze deze docu uit, na hem vorige week te hebben verschoven voor een docu over één of andere wielrenner.

Woensdag 18/03:
Batman (Zes 20.35u) - de Tim Burton versie van de duistere ridder. Hier met Jack Nicholson als de Joker.

The loudest voice (Canvas 23.35u) - gelauwerde reeks over de opstart van Fox News in de VS met wat #metoo er tussen gestrooid.

Donderdag 19/03:
The Truman Show (CAZ 20.40u) - Jim Carrey in zowat zijn meest aimabele rol, over een man die niet weet dat zijn hele leven een realityshow is.

Vrijdag 20/03:
Psycho (CAZ 22.55u) - riep ik vorig jaar uit tot mijn film van het jaar (thuis bekeken). Kijken dus!

Imagine me & you (één 23.25u) - vond ik aanvankelijk maar niks, maar is doorheen de jaren uitgegroeid tot een favoriet. Bruid wordt op haar huwelijk verliefd op de bloemiste en hilariteit volgt.

Chef (Q2 23.25u) - feelgoodfilm over een chef-kok die zijn joie de vivre terugvindt bij het uitbaten van een foodtruck.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten