maandag 2 september 2019

Augustus wrap up


Ik liet het al genoeg weten de afgelopen maand.
Augustus was terug Stephen King reading month.

En ik verzette een hoop papier:

Maar liefst 1972 pagina's werden gelezen, geschreven door the master of horror (en twee medewerkers). Maar dat was niet alles: ik las ook nog een novelle uit en twee strips.

En het boek van de maand zal niemand verbazen:

22-11-1963 - Stephen King

Door velen beschouwd als het beste wat hij de laatste eeuw geschreven heeft en ik moet mij daar bij aansluiten.

Mijn bespreking kan je hier lezen.

De rest van mijn Kingavontuur, van hoog naar laag gequoteerd (wat varieert van 4 tot 3.5 sterren):

Gwendy's button box  - Stephen King en Richard Chizmar

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Een goed huwelijk - Stephen King

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Schone slaapsters - Stephen en Owen King

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Ik las ook nog een novelle uit aan het begin van augustus, een klein overblijfsel van juli:

The test - Sylvain Neuvel

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Alles wat ik las in augustus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten