zaterdag 15 juni 2019

Kijktips week 15/06-21/06


Vorige week zette ik The great British bake off niet in mijn kijkoverzicht omdat ik nergens kon achterhalen of het echt wel de eerste aflevering was die uitgezonden werd...

Maar wat bleek? NPO1 zond inderdaad de eerste aflevering van het negende seizoen van GBBO uit!

Kan ik alleen maar blij voor zijn.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 15/06:
Ice age: continental drift (VTM 17.15u) - vierde Ice age film. Het mocht eigenlijk al gestopt zijn bij 3.
Batman begins (Vier 20.25u) - Vier zendt de komende weken de Batmanfilms met Christian Bale uit. Nu de eerste, volgende week de beste (met Heath Ledger als The Joker).

The heat (VTM 20.30u) - onnozele buddycop komedie met Sandra Bullock en Melissa McCarthy. Punten voor inspanning, maar 't is een smakeloze bedoening geworden.
Flodder (CAZ 20.40u) - de jeugd van tegenwoordig kan kennismaken met "ons allereerste tetjes" - dixit de Fixkes.
Los (Vitaya 22.10u) - verfilming van het gelijknamige boek van Tom Naegels. Het is nog ok voor een Jan Verheyden film.

Maandag 17/06:
I am legend (Zes 20.35u) - Will Smith, alleen met zijn hond, tegen een legertje geïnfecteerden, in New York. Toch een straffe film.

Dinsdag 18/06:
Salt (Q2 20.35u) - actiethriller met Angelina Jolie waar ik warempel een van mijn eerste echte blogberichten over schreef...

Kamal Kharmach: de schaamte voorbij (één 21.30u) - zaalshow van Kamal Kharmach waarin hij afrekent met zijn schaamtedemonen.
Batman begins (Zes 22.30u) - zaterdag gemist op Vier? Herkansing laat op de avond op Zes.

I am legend (Vier 22.35u) - gisteren gemist op Zes? Herkansing laat op de avond op Vier.

Woensdag 19/06:
Crazy ex-girlfriend (Vijf 22.20u) - bejubelde komische serie die al langer op Netflix te zien is. Wel opletten: ze beginnen meestal compleet onverwacht te zingen in deze serie.

Donderdag 20/06:
The great British bake off (NPO1 20.30u) - ok, 't is al aflevering 2, maar dit mag zeker vermeld worden in het weekoverzicht. GBBO is pure feelgoodtv.

After earth (Q2 20.35u) - nogmaals Will Smith op tv deze week, maar nu in eentje die te mijden is.
Save the last dance (Vitaya 20.40u) - ik heb het normaal gezien niet voor hiphopdansfilms, maar deze mag er best zijn.

Vrijdag 21/06:
Café Derby (VTM 21.10u) - deze wist het te schoppen tot in mijn film top 10 van 2015 en kreeg daarvoor al een lovende recensie van mij, een fenomenaal resultaat voor een Vlaamse film. Kijken!

Selma (Canvas 22.10u) - dat ze films willen maken over belangrijke historische gebeurtenissen kan ik helemaal verstaan. Maar waarom zo saai gebracht?
Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull (Vier 22.35u) - na de vorige 3 moet natuurlijk ook de overbodige vierde film gespeeld worden. Te mijden.
The immigrant (één 23.15u) - soms mispak ik mij vreselijk als ik een film kies op het filmfestival. Dit was er zo eentje...

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten