dinsdag 14 oktober 2014

Filmfestival kick-off


Vorig jaar stond ik te blinken in een artikel op de site van deredactie.be over de freaks die elk jaar hun hoogtepunt beleven op het filmfestival van Gent.

Ik werd daarvoor aangesproken door een vriendin, aangezien haar zus het artikel moest schrijven en ik zowat de grootste filmfestivalzot was die ze kende...

Volledig tevreden was ik niet over het artikel, ze slaagden er zowaar in om mijn naam verkeerd te schrijven (story of my life...), maar een mens kan er toch nog maar eens mee uitpakken, niet?



Ziehier wat ik toen te vertellen had:

Dit alles om maar te zeggen dat vandaag The loft in première gegaan is als openingsfilm van het 41ste filmfestival en ik vanaf morgen op 11 dagen tijd 22 films ga zien.

Wish me luck!

Klein addendum: favoriete acteur staat niet ingevuld omdat mij niet expliciet gezegd was dat ik er eentje moest kiezen, waarom ze die vraag niet gewoon hebben laten vallen bij mij, is een raadsel, het komt helemaal niet professioneel over...
Maar om dan toch een naam te noemen: Leonardo DiCaprio.
Deze jongen is van melkmuil en tieneridool uitgegroeid tot één van de beste acteurs van zijn generatie, bij elke nieuwe rol bewijst hij dat hij heel wat in zijn mars heeft. Het grote raadsel blijft dan ook waarom hij potverdorie nog altijd geen Oscar gekregen heeft...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten