zondag 4 september 2022

Augustus wrap up

En we zijn weer bij mijn leeswrap-up beland...

Zoals wel geweten stond de maand augustus - zoals in voorgaande jaren - in het teken van Stephen King en ik las 3 boeken van hem uit:

Goed voor 1670 pagina's, wat toch 154 pagina's meer was dan vorig jaar en dan te weten dat het niet echt van een leien dakje liep...

Mijn boek van de maand zal niemand verbazen die hier wat mee leest:

Tovenaarsglas - Stephen King

Het boek dat ik eigenlijk het minst wou lezen op voorhand bleek de topper van de maand, of toch de 530 pagina's in het midden die de jeugd en de eerste liefde van Roland beschreven. Over de overige 200 pagina's van het boek gaan we zwijgen - da's het beste.

Mijn bespreking kan je hier lezen.

De andere twee boeken kregen elk 3 sterren van mij en bij beide zei ik dat ze genereus gegeven waren. En dat klopt nog steeds. Het zijn dus echt niet zijn beste boeken:

Lisey's verhaal - Stephen King

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Gwendy's final task - Stephen King en Richard Chizmar

Mijn bespreking kan je hier lezen.
Alles wat ik las in augustus.
Op 6 september komt zijn nieuwe boek, Fairy tale, uit en ik zal die dag in de boekhandel staan, zoveel is zeker. Of ik er mij ook meteen aan ga wagen, is iets anders, maar het boek een jaar laten liggen is ook maar raar... We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten