zaterdag 25 juni 2022

Kijktips week 25/6-1/7

En we zijn officieel in de zomerluwte van televisieland beland nu de Thuisfinale op de buis geweest is. Gelukkig zijn er dan nog de streamingdiensten en ik heb de afgelopen week weer mijn ogen uitgekeken:

Allebei op Netflix deze keer: First kill is een vampierenserie met heel wat drama (volledig uitgekeken) en The Umbrella Academy weet weer te boeien met een derde seizoen (ik ben al 5 afleveringen ver).

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 25/6:
Captain America: civil war (VTM2 20.25u) - niet de beste Marvelfilm, zelfs een beetje een afrader.
Apollo 13 (één 21.30u) - waargebeurd ruimtedrama. Zelf nooit gezien maar 't zal wel goed zijn.
La pazza gioia (Canvas 23.00u) - dit heeft zijn fans, maar voor mij was het te veel Italiaans geschreeuw.

Zondag 26/6:
Indiana Jones and the kingdom of the crystal skull (Play4 19.55u) - vierde en verwaarloosbare Indyfilm. Enkel Cate Blanchetts slechterik is de moeite waard.
Departure (VTM2 20.35u) - tweede seizoen van deze sf-dramaserie. Ik hield het eerste maar enkele afleveringen vol.
Once upon a time in the west (VTM4 20.35u) - ok western. Ik ben blij dat ik hem gezien heb, maar geen tweede keer.
The fallen astronaut (Canvas 23.10u) - wisten jullie dat er Belgische kunst op de maan ligt? Daar gaat deze docu over.

Maandag 27/6:
Switch (één 20.45u) - de jaarlijkse zomerquiz is terug! Nu met Fien Germijns in de presentatiestoel nadat Adriaan een beetje stout geweest is.
Spartacus run (VTM 21.50u) - een bende BV's neemt het dagelijks tegen elkaar op in fysieke proeven. De containercup, maar dan op VTM?

Dinsdag 28/6:
Murdoch mysteries (één 15.40u) - eindelijk het elfde seizoen!! En natuurlijk vlak voor de zomer zodat we tot september op aflevering 2 mogen wachten (geen uitzendingen als er sport is in de namiddag).

Woensdag 29/6:
State of the union (Canvas 21.55u) - herhaling van dit schitterend stukje televisie. Alle afleveringen na elkaar - dat zijn er 10 van 10 minuten. Kijken!

Vrijdag 1/7:
Crazy rich Asians (Play4 20.35u) - verrassend leuke romantische komedie, ik zou zelfs durven zeggen: aanrader van de week!

Le jeu (Canvas 21.10u) - Franse film waarbij een vriendengroep een spelletje gaat spelen: alles wat op de gsm binnenkomt van berichten wordt met iedereen gedeeld. Gevaarlijk...

Pretty woman (VTM 21.40u) - nu totaal voorbijgestreefde film, maar een succes bij verschijnen (1990). Kijken voor de nostalgie.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten