vrijdag 10 november 2017

Kijktips week 11/11-17/11


De afgelopen week zat ik thuis, herstellend van een operatie waarbij mijn laatste wijsheidstand werd verwijderd, en heb ik er het hele eerste seizoen van DC's Legends of Tomorrow doorgejaagd op Netflix. Net wat ik nodig had om die eerste benevelde dagen door te komen. Jammer dat het tweede seizoen er niet op staat...

Ook elke zondagnamiddag op Zes te bekijken, nu zondag aflevering 5-8.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 11/11:
Oorlogswinter (VTM 15.00u) - verfilming van de klassieker van Jan Terlouw.
Pirates of the Caribbean : the curse of the Black Pearl (Vier 20.10u) - en we zijn weer vertrokken voor een paar weken piraten...
Sleepless in Seattle (Vitaya 20.25u) - nineties klassieker met Meg Ryan en Tom Hanks.
Rellik (Canvas 20.40u) - Britse thrillerreeks waar ze op zoek gaan naar een moordenaar. De serie loopt achterstevoren, vandaar ook de titel. Twee afleveringen.

Catch me if you can (VTM 22.50u) - Leo is Tom Hanks steeds nét te snel af. Waargebeurde misdaadfilm.

Zondag 12/11:
The Poseidon adventure (VTM 14.40u) - rampenfilm op een cruiseschip. 45 jaar oud, maar nog steeds goed bekijkbaar.
Howards End (BBC1 22.00u) - nieuwe verfilming van het boek, nu als miniserie. Met Hayley Atwell, altijd een goede reden om te kijken.

Maandag 13/11:
Pitch black (Q2 20.35u) - ik blijf het zeggen: één van de beste SF-films van deze eeuw.

Meet the parents (Vitaya 20.35u) - onnozele komedie met Ben Stiller en Robert De Niro. Grappig met momenten.

Woensdag 15/11:
50/50 (CAZ 20.40u) - schitterende tragikomedie. Nog niet gezien: kijken!

Donderdag 16/11:
Bambi 2017 (ARD 20.15u) - 't is weer tijd voor de jaarlijkse awardshow op "den Duits". 3 uur geeuwende pret, hopelijk maakt Helene haar opwachting...

Double jeopardy (Vitaya 20.35u) - verdienstelijke thriller met Ashley Judd en Tommy Lee Jones.

Vrijdag 17/11:
Apocalypto (Q2 20.35u) - verrassend entertainende historische avonturenfilm. Mel Gibson staat aan het roer, dus 't wordt bloederig.
National treasure : book of secrets (Vier 20.35u) - vervolgfilm op de eerste. Indiana Jones light, maar het blijft leuk.
Victoria (één 22.10u) - het eerste seizoen was een aangename verrassing. Ik ben klaar voor seizoen twee!

Margin call (Canvas 22.15u) - zouden we dat wel doen, Canvas, een film met Kevin Spacey uitzenden? Kies maar rap een andere, als Bart De Pauw van het scherm moet, dan zeker deze viezerik.
Vochtige streken (NPO3 22.20u) - film naar het gelijknamige schandaalboek. Moet ik trouwens nog steeds lezen.
District 9 (Q2 23.10u) - verrassend goeie SF-film van Zuid-Afrikaanse bodem.

Veel kijkplezier!


2 opmerkingen:

  1. District 9 is echt heel goed! Pitch Black ken ik nog niet, dus die ga ik zeker opnemen morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen