zaterdag 22 oktober 2016

Kijktips week 22/10-28/10


De nieuwe zender Zes blijkt een godsgeschenk te zijn voor mij. De films op de zender stellen (nog) niet zo veel voor, maar de series! De series!

Elke vrijdagavond kan ik mij verblijden met 4 afleveringen van de thrillerreeks Zoo, waarin dieren zich tegen mensen beginnen keren.

En op zondagnamiddag is het zeteltjenestelen met 4 afleveringen van Supergirl.

Mijn weekends kunnen nu al niet meer stuk...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 22/10:
Schlagerbooom (ARD 20.15u) - Helene Fischer komt nog eens optreden in de show van haar vriend Florian Silbereisen. Als ik het goed heb, moet je slechts het laatste half uur bekijken, daarvoor is het alleen maar schlagerschmalz.

The Jane Austen book club (Vitaya 20.25u) - als je zou denken dat het hier over Jane Austen gaat, dan heb je het wel even mis. Dit is het wel en wee van een aantal vrouwen (+ 1 man) die samen haar boeken lezen. Chicklit op tv.
The hobbit: the desolation of Smaug (Vier 20.30u) - tweede Hobbitfilm, derde en laatste zal voor volgende week zijn.
Don't be afraid of the dark (Vitaya 22.30u) - horrorfilm, Halloween is bijna daar, nietwaar? Met Katie Holmes (wanneer deed die nog eens iets goeds?) en Guy Pearce (meneer Carice Van Houten).

Zondag 23/10:
Kalmte kan u redden (één 20.25u) - deze superspannende quiz met Tom Lenaerts is terug. Jammer dat ik al zoveel andere dingen moet bekijken op zondag...

Maandag 24/10:
The bucket list (Zes 20.35u) - Morgan Freeman en Jack Nicholson spelen de pannen van het dak als twee oudjes die nog eens de bloemetjes gaan buitenzetten.
The walking dead (FOX 22.30u) - nu ik deze zender ein-de-lijk kan bekijken, maak ik er reclame voor, ze! Het splinternieuwe 7de seizoen, een dag na de VS. En eindelijk ook antwoord op de vraag wie nu door Negan vermoord werd (is het zoals in de strips? Of toch iemand anders?).

Dinsdag 25/10:
The witches of Eastwick (Zes 20.35u) - nogmaals Jack Nicholson in deze duivelse komedie waar ook Cher, Susan Sarandon en Michelle Pfeiffer in rondhuppelen.

Mission impossible II (Q2 20.40u) - wil je Tom Cruise nog eens zotte dingen zien doen met spionnenmateriaal? Voilà.
The five (Canvas 22.40u) - deze werd al uitgezonden op NPO, herkansing op Canvas. Een jongetje verdwijnt en 20 jaar later duikt zijn DNA op in een recente zaak. Elke dag een aflevering, behalve vrijdag.

Woensdag 26/10:
De 16 (Canvas 21.40u) - hier ga ik mijn tijd niet aan verspillen, maar misschien is iemand wél geïnteresseerd in een nieuwe Vlaamse komische reeks over politiek.
Charlie's angels (Q2 23.15u) - reboot van de ouwe seventies reeks met jonger acteergeweld: Drew Barrymore, Cameron Diaz en Lucy Liu.

Donderdag 27/10:
The wolfman (Q2 20.40u) - verdienstelijke horrorfilm met Benicio Del Toro als weerwolf (daar hadden ze nu echt héél weinig schmink voor nodig...).
Nieuwe buren (Vier 22.40u) - wie de belevenissen van Karen Damen en James Cooke niet heeft meegevolgd op Vijf, krijgt nu een herkansing, maar dan op Vier.

Vrijdag 28/10:
Van Helsing (Q2 20.40u) - actiefilm met vampiers, weerwolven en ja, ook Frankenstein. Grappig met momenten en ook een beetje griezelig. Én met Hugh Jackman.
Albert Nobbs (Canvas 22.00u) - Glenn Close speelt Albert Nobbs, een butler eind 19de eeuw die eigenlijk een vrouw was/is. Schrei uw ogen uit, dat deed ik ook.

A nightmare on Elm Street (één 00.00u) - ze zijn er vlug mee op één, Halloween is pas in 3 dagen. Maar kijken naar deze gore klassieker!

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten