zaterdag 19 juni 2021

Kijktips week 19/06-25/06

Veel ballen op tv deze week, alleen is dat niet meteen wat ik wil zien...

Gelukkig zijn er ook heel wat goeie films op tv, we blijven ons dus vermaken.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 19/06:
Miss Peregrine's home for peculiar children (VTM 20.30u) - verfilming van het gelijknamige boek maar vond ik eigenlijk nogal slaapverwekkend...
A simple favor (VTM2 20.30u) - vond ik nogal een bevreemdende film, maar daarom niet slecht.

Dog day afternoon (Canvas 22.10u) - misdaaddrama met Al Pacino. Klassieker. Neem ik dus op.

De hel van Tanger (VTM 22.55u) - waargebeurd Vlaams drama. Topper in zijn genre en een Filip Peeters op zijn best.

La fille inconnue (NPO2 23.45u) - film van de gebroeders Dardenne. Staat nog onbekeken op mijn decoder van een vorige uitzendbeurt (surprise, surprise).

Zondag 20/06:
First knight (VTM4 20.30u) - zwijmelen met Richard Gere als Lancelot, maar Sean Connery als koning Arthur mag er ook wezen.
Boys (VTM 21.00u) - eerste langspeelfilm van Jan Verheyen. Je ziet het er ook aan.

Maandag 21/06:
Hail, Caesar! (VTM4 20.30u) - komedie over het oude Hollywood van de Coen broertjes. Vond ik maar een beetje saai.

Dinsdag 22/06:
Catch me if you can (VTM3 20.30u) - waargebeurd verhaal over een meesteroplichter, gespeeld door Leo. Tom Hanks probeert hem te vangen.

Bad company (VTM3 23.05u) - nog leuke actiekomedie met Chris Rock en Anthony Hopkins.

Woensdag 23/06:
The interpreter (VTM4 20.30u) - Nicole Kidman speelt een tolk die op de VN iets opvangt dat ze niet zou mogen horen. Thriller, maar een saaie.
The handmaid's tale (Canvas 22.20u) - voor de sukkeltjes die het "wel eens op dvd zouden bekijken" (joke's still on you), herhaling van het tweede seizoen van deze serie. Twee afleveringen na elkaar.

Donderdag 24/06:
A knight's tale (Play4 20.35u) - Heath Ledger als een brok ridderlijkheid in deze komische avonturenfilm.

Vrijdag 25/06:
The dark knight (Play4 20.35u) - tweede Nolanbatmanfilm. Zeker het bekijken waard voor Heath Ledgers Joker.

De Kemping (NPO3 21.10u) - maken ze in Nederland geen eigen programma's dat ze altijd die van ons moeten gaan heruitzenden?
Borg/McEnroe (Canvas 21.25u) - film rond het legendarische tennisduel. Maar dit interesseert mij geen h*l.
The wolf of Wall Street (VTM 21.45u) - Leo in een rol van zijn leven (hij heeft er meerdere): de Wall Street oplichter Jordan Belfort.

Rocky IV (Play4 23.25u) - ik blijf ze opnemen tot ik ze niet goed meer vind...
Victoria and Abdul (VTM3 23.50u) - gebaseerd op de ware vriendschap tussen Queen Victoria en de Indische Abdul. Bommafilm.
Their finest (NPO2 23.50u) - Gemma Arterton speelt een vrouw in WOII die propagandafilms een vrouwelijke touch moet geven. Benieuwd.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten