zondag 4 april 2021

Maart wrap up

In mijn wrap-up van februari zei ik nog dat ik het wat kalmer aan ging doen met lezen omdat ik voelde dat het niet meer ging. Profetische woorden én compleet fout...

In maart las ik maar liefst 10 items: 3 boeken en 7 strips. Drie daarvan kregen 4 sterren van mij en de rest 3 sterren. Geen slechte leesmaand dus.

Ik koos uit mijn viersterrenboeken volgende als boek van de maand:

Het beest 1 - Zidrou en Frank Pé

Dit stond op menig stripeindejaarslijstje van 2020 helemaal bovenaan. En ik las het natuurlijk met vertraging...

Mijn bespreking kan je hier lezen.

De andere viersterrenboeken kregen ook een bespreking en kwamen alletwee uit de longlist van de Women's Prize:

Luster - Raven Leilani

Mijn bespreking kan je hier lezen.

The vanishing half - Brit Bennett

Mijn bespreking kan je hier lezen.

Ook een driesterrenboek kreeg een bespreking:

Bekend & bescheiden - Xander De Rycke

Deze tweede (!!) autobiografie van Xander De Rycke vertelt heel openhartig over zijn jeugd en de weg die hij heeft afgelegd om te komen waar hij nu staat. Een aanrader voor de fans.

Mijn bespreking kan je hier lezen.

De rest van de maand werd gevuld met strips die allemaal 3 sterren kregen. En dat wil gewoon zeggen dat ik ze leuk vond, maar niet meteen waw.

Alles wat ik las in maart.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten