zaterdag 3 juni 2023

Kijktips week 3/6-9/6

Het wachten is eindelijk over. We kunnen de allerlaatste afleveringen van Manifest op Netflix bekijken!

Gaan we te weten komen wat er juist aan de hand is? En gaat dit bevredigend zijn?
Ik ben even benieuwd als wie dan ook...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 3/6:
The butterfly effect (Play6 20.20u) - best spannende thriller waarin Ashton Kutcher in de tijd kan terugkeren.

Headhunters (NPO3 20.20u) - nieuwe Noorse thrillerserie. Twee afleveringen na elkaar.
Torpedo (VTM 20.30u) - verrassend entertainende Vlaamse oorlogsfilm op een duikboot. 

Alita battle angel (VTM3 20.35u) - SF-film gebaseerd op een manga. Heb ik graag gezien.

The last samurai (Play6 22.25u) - Tom Cruise als white savior in Japan.
A few good men (VTM 22.30u) - nog Tom Cruise, nu als broekje dat het opneemt tegen klepper Jack Nicholson.

Zondag 4/6:
F.C. de Kampioenen 3: forever (VRT1 20.00u) - driedubbel *zucht*
The tourist (Canvas 21.40u) - herhaling van deze reeks waarin Jamie Dornan (kan niks goed meer doen bij mij door de Vijftig tinten-films) een man met geheugenverlies speelt.
Kim Clijsters: come back home (VRT1 21.45u) - vijfdelige docureeks over de "Kimback" die op een sisser afliep. Ga ik niet naar kijken wegens nul interesse. Elke dag een aflevering.
Kong: skull island (Play6 23.35u) - zoveelste King Kong film. Heb ik met wat moeite uitgekeken.

Maandag 5/6:
Se7en (Play5 20.35u) - sterke ninetiesthriller waarin Brad Pitt en Morgan Freeman op zoek gaan naar een seriemoordenaar die zich op de zeven zonden baseert.

Dinsdag 6/6:
Murdoch mysteries
 (VRT1 14.40u) - herhaling van het 11e seizoen van deze Canadese detectiveserie. Maar ik wil het 13e seizoen!

Family law (Play5 20.35u) - nieuwe Canadese dramaserie over een advocate. Drie afleveringen na elkaar.

Woensdag 7/6:
So help me Todd (Play5 20.35u) - nieuwe Amerikaanse dramaserie over een advocatenmoeder en haar loser detectivezoon. Drie afleveringen na elkaar.
The sisterhood of the traveling pants (Play7 20.35u) - geslaagde tienerfilm over vier vriendinnen die een jeansbroek delen.

Donderdag 8/6:
Hustlers (Play5 20.35u) - misdaaddrama, gebaseerd op ware gebeurtenissen. Jennifer Lopez steelt de show.

The hitman's bodyguard (VTM2 20.35u) - Ryan Reynolds - de juiste Ryan - moet huurmoordenaar Samuel L. Jackson beschermen. Leuke actiekomedie.

Dwars door de Middellandse Zee (VRT1 20.40u) - herhaling van de wandeltrip van Arnout Hauben.

Vrijdag 9/6:
Wait until spring, Bandini (VTM gold 20.35u) - Dominique Deruddere maakte een uitstapje naar Hollywood en deze film was het resultaat. Gelauwerd maar ik heb hem nog niet gezien.

Grâce à Dieu (Canvas 21.30u) - geregisseerd door François Ozon, dus ik zou het goed moeten vinden. Nope, dit is één van zijn weinige films die ik rotslecht vond. Ik raakte er zelfs niet doorheen. Saai, echt.
Loft (NPO3 22.03u) - Nederlandse remake van de Vlaamse Loft. Hou het bij het origineel.
The butterfly effect (Play6 22.25u) - herhaling van zaterdag.

Calender girls (VRT1 22.45u) - tragikomedie gebaseerd op ware gebeurtenissen: huisvrouwen maken een naaktkalender.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten