zaterdag 20 maart 2021

Kijktips week 20/03-26/03

Geen spitsvondige intro deze week.
En een willekeurige kattenfoto.

En daar heb ik toch een tijdje naar gezocht...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 20/03:
All the money in the world (Play4 20.10u) - film beroemd geworden omdat ze er Kevin Spacey uitgeknipt hebben en vervangen door Kapitein Von Trapp. Staat nog onbekeken van een vorige uitzendbeurt op mijn decoder.
Captain America: the winter soldier (VTM3 20.25u) - daags nadat The falcon and the winter soldier op Disney+ verscheen kunnen de niet-abonnees nog eens kijken waar dat tweede personage vandaan kwam.
Gone girl (Play5 20.30u) - cultfilm die ik om die reden nog niet gezien heb. Hij spreekt me dan ook niet aan...
Chef (één 21.20u) - heerlijke feelgoodfilm over een chefkok die met een foodtruck begint. Kijken mensen!

22/3: wij waren daar (VTM 22.00u) - integrale uitzending van deze zesdelige miniserie over de weerslag van de aanslagen van 22 maart 2016. Is al te bekijken op VTMGo.

Toni Erdmann (Canvas 22.05u) - ik zag deze eindeloze film (162 minuten!!) in de cinema en heb nooit de lof begrepen die hij ontving. Dit gaat over een strontvervelende vader die zijn dochter lastigvalt op haar werk.

Zondag 21/03:
De mol (Play4 19.55u) - en nu zijn ze écht terug met het nieuwe seizoen van De mol. Benieuwd of die 10 van vorige week echt mogen vertrekken...

Coroner (Play5 20.35u) - tweede seizoen van deze Canadese reeks. Twee afleveringen na elkaar. Ik hou hier wel van. Seizoen 1 is nog volledig te bekijken op Goplay.

Maandag 22/03:
Prometheus (VTM3 20.40u) - er zitten heel wat domme dingen in deze film, maar al bij al was het toch een leuke prequel op de Alienfilms...

Woensdag 24/03:
De wonderjaren (één 20.35u) - dit gaat niks voor mij zijn: een opvoedingsprogramma dat gepresenteerd wordt door Siska Schoeters (o.a.). Nope en nope.
De kinderen van Ruinerwold (NPO1 21.30u) - docureeks over dat gezin in Nederland dat jarenlang verborgen leefde op een boerderij. 

Donderdag 25/03:
Grey's anatomy (Play5 20.35u) - 17de seizoen alweer van deze eeuwigdurende ziekenhuisreeks (of niet?). Ik kijk al 2 seizoenen niet meer. Twee afleveringen na elkaar. En 't is covidtime in het hospitaal.

Vrijdag 26/03:
The parent trap (Play5 20.35u) - leuke familiefilm met een schattige Linsday Lohan. 

The square (Canvas 21.20u) - de poster maakt mij bang. Daardoor staat hij nog onbekeken van een vorige uitzendbeurt op mijn decoder.

Three billboards outside Ebbing, Missouri (VTM4 22.30u) - als je deze nog niet zag, wat doe je hier nog? Kijken potverdorie!

Overboard (één 23.20u) - onnozele eightieskomedie met Goldie Hawn en Kurt Russell. En in elk geval beter dan de remake.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten