vrijdag 5 maart 2021

Kijktips week 06/03-12/03

Ik ga hier in herhaling vallen, want ik ben nog steeds aan het kijken naar Firefly Lane op Netflix (nog 3 afleveringen te gaan).

Maar ik ben blij te zien dat de serie begint aan te slaan, 't is een beetje een kleine rage aan het worden op het werk (en daar zit ik misschien een klein beetje voor tussen - een mens mag hopen he).

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 06/03:
Kong: Skull Island (Play4 20.25u) - zoveelste King Kong film. Best entertainend, maar ook niet meer dan dat.
Agent Hamilton (Canvas 20.35u) - nieuwe Zweedse misdaadserie, maar ik heb er mijn buik een beetje van vol. Ik ga dus niet kijken. Twee afleveringen na elkaar.
Juno (één 21.15u) - schitterende tragikomedie over een koppel tieners die met een zwangerschap geconfronteerd worden. Must see.

La danseuse (Canvas 22.05u) - biografische film over een legendarische danseres begin 20ste eeuw. Staat nog onbekeken van een vorige uitzendbeurt op mijn decoder.

Life (VTM 23.15u) - ruimtehorrorfilm die ik maar ça va vond. Er zijn er veel betere.

Zondag 07/03:
Jurassic Park III (VTM3 19.00u) - herhaling van vorige week.
True grit (VTM4 20.40u) - de film waarvoor John Wayne eindelijk een Oscar kreeg. Maar ik weet niet of ik ga kijken. Het is en blijft een western.

Maandag 08/03:
War of the worlds (VTM3 20.40u) - Tom Cruise vehikel. Kijk liever naar de versie uit 1953. Knulliger misschien, maar wel interessanter.

Dinsdag 09/03:
De klas (één 20.35u) - terugkeer van dit programma waarin BV's een les mogen voorbereiden die ze dan aan tieners presenteren. Het is zo saai als het klinkt.
Als je eens wist (Canvas 21.20u) - Hilde Van Mieghem maakte een tweede seizoen van deze reeks. Deze keer over partnergeweld.

Woensdag 10/03:
Kat zonder grenzen (Play4 21.30u) - ik begrijp echt niet waarom ze daar bij Vier (ofte Play4) programma's blijven maken met Kat Kerkhofs... Die kan niet eens deftig spreken.
Drag Race Holland (Play5 21.40u) - Nederlandse versie van het dragprogramma. En er doet een Vlaming mee. Ik ga kijken uit nieuwsgierigheid, maar ik kan dat kippengekakel eigenlijk niet aan...

Clueless (VTM3 22.50u) - "moderne" (uit 1995) adaptatie van Jane Austens Emma. En 't is eigenlijk best een goeie. As if.

Donderdag 11/03:
Schitt's Creek (één 22.25u) - vierde seizoen alweer van deze serie, ze vliegen er door op één. De vorige seizoenen zijn nog steeds te bekijken op VRTnu.

Vrijdag 12/03:
The bay (één 20.35u) - seizoen 2 van deze Britse politiereeks. Ik heb serie 1 ook niet gezien.
Imagine me & you (één 23.20u) - romantische komedie over een bruid die tijdens haar huwelijksceremonie verliefd wordt op de bloemiste. Geen grootse film, maar wel leuk...

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten