zaterdag 13 maart 2021

Kijktips week 13/03-19/03

Juicht, Vlaanderenland, want vanaf volgende week zondag kunnen we ons terug vergapen aan De mol op Play4!

Nu zondag krijgen we al de kandidaten voorgeschoteld in een special, maar vanaf volgende week kunnen we weer met z'n allen beginnen speuren.

Door corona gaan we deze keer naar Duitsland om het spel te spelen, waar ik zowel blij (joepie! Duitsland!) als vreesachtig (oh nee, al dat scheef Duits dat ze gaan spreken) voor ben.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 13/03:
Justice league (Play4 20.25u) - nogal saaie film waarin de Justice League wordt samengesteld. Enkel Wonder Woman kon op mijn goedkeuring rekenen in deze film.
Avengers: age of Ultron (VTM2 20.25u) - en hier komt de hele Marvelbende bijeen om supercomputer Ultron te verslaan.
Atomic blonde (VTM3 20.25u) - nog een comicbookverfilming, nu met Charlize Theron als badass topspionne. Zag ik in de cinema, maar ik ga nog eens kijken.

A united kingdom (één 21.20u) - nogal brave biografische film over een Afrikaanse prins die met een Britse schone huwt.
Cairo 678 (Canvas 22.05u) - seksuele intimidatie van vrouwen in Egypte, da's waar deze film om draait. Ik ga niet kijken want dan ben ik helemaal opgedraaid tegen dat ik moet gaan slapen...

Queen of Katwe (VTM 00.05u) - waargebeurde Disneyfilm over een Afrikaans meisje dat een schaakwonder blijkt te zijn. Staat nog onbekeken op mijn decoder van een vorige uitzendbeurt.

Zondag 14/03:
The league of extraordinary gentlemen (VTM3 18.40u) - de laatste film van Sean Connery en in mijn ogen een hele leuke. Ook een comicbookverfilming trouwens.
De mol: de kandidaten (Play4 19.55u) - kort aflevering waarin de nieuwe kandidaten van De mol worden voorgesteld.

The accused (VTM4 20.40u) - rauw verkrachtingsdrama waarvoor Jodie Foster haar eerste Oscar binnenhaalde.

Dinsdag 16/03:
Life of Pi (VTM4 20.40u) - zelden zo'n overroepen stuk cinema gezien. Geen aanrader dus.

Woensdag 17/03:
The blacklist (Play6 20.35u) - seizoen 7 alweer van deze misdaadserie. Ik ben al lang gestopt met kijken. 3 afleveringen na elkaar.
Hollywood Buzz (Play6 23.10u) - filmmagazine met roddels uit Hollywood, ik ben eens benieuwd.

Vrijdag 19/03:
Catwoman (Play5 20.35u) - rotslechte actiefilm waarin Halle Berry ons probeert te overtuigen dat ze een kat is.
Intouchables (VTM4 20.40u) - zoveelste vertoning van deze Franse film. Beregoeie film, maar wie heeft dit nu nog niet gezien?

Oliver Twist (één 23.20u) - Polanskiverfilming van het gekende Dickensverhaal. Jammer van de regisseur.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten