zaterdag 22 december 2018

Christmas cosy reading night


Afgelopen woensdag was het terug zo ver: Lauren van Lauren and the books organiseerde haar jaarlijkse Christmas cosy reading night.



En natuurlijk moest ik daar aan meedoen, zij het wat later dan voorzien, want werken tot 20.00u en beginnen lezen in pyjama met snacks on the side om 20.00u was niet mogelijk...

Maar om 20.25u was het dan zo ver: ik zat klaar in mijn zetel, met het Netflixhaardvuur aan én het allerbelangrijkste: mijn bordje met snacks stond klaar.

Ik ging terug voor een tapasbordje, net als bij de autumn cosy reading night. Een beetje vlees, een beetje vis, wat kaas, druifjes en groentjes.

Alles was op tegen het einde van de avond.

Qua drank ging ik voor een Arizona grapeade, gevonden in de internationale sectie van mijn lokale Carrefour. Het was eigenlijk gewoon druivensap maar het heeft gesmaakt.

Aangezien ik al een eindje gevorderd was (pagina 160 of zo) in Rode klok van Leni Zumas, kwam die op mijn te lezen stapeltje.

En daar vulde ik de hele avond mee. Aan het einde van de cosy reading night, om 23.00u, moest ik nog 20 bladzijden lezen van dit boek.

Dat werd dan maar in bed gedaan.

Back-up plan was De kerstmisaurus van Tom Fletcher.

Daar ben ik dus die avond niet meer aan toe gekomen, maar ondertussen ben ik het boek wel aan het lezen.

Weerom een leuke avond gehad met hapjes, een drankje en een goed boek. Laat die volgende cosy reading night maar komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten