maandag 10 september 2018

Kijktips week 08/09-14/09


Er is al een heel weekend met kijktips voorbij, ik weet het... Mijn excuus? Gewoon bekaf in de zetel liggen na mijn eerste halve week terug aan het werk na mijn verlof. Ik ben niets meer gewoon...


Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 08/09:
Wat een jaar! (VTM 20.30u) - nieuwe quizshow gepresenteerd door Koen Wauters met Nathalie Meskens en Jonas Van Geel als teamcaptains. Iedere week staat er een ander jaar centraal. Nu 1986, volgende week 1996. Gemist? Nog te bekijken op de VTM-website.

Zondag 09/09:
Kalmte kan u redden (één 20.30u) - deze hypereneverende quiz met Tom Lenaerts is terug.
Supergirl (Zes 20.30u) - eindelijk het derde seizoen van deze reeks! Vier afleveringen na elkaar. Gemist? Ze worden allemaal heruitgezonden op zaterdagavond vanaf 23.35u.

Professor T. (één 21.25u) - derde seizoen van deze Vlaamse reeks. Ik stopte al met kijken halverwege het eerste seizoen... Gemist? Nog te bekijken op VRTnu.
Vikings (Q2 22.35u) - tweede helft van het vierde seizoen. Hier stopte ik met kijken nadat ze Parijs waren binnengevallen... Gemist? Nog te bekijken op de Q2 website.

Maandag 10/09:
13 geboden (VTM 21.50u) - nieuwe Vlaamse fictiereeks met Marie Vinck en Dirk Van Dijck. Belooft de moeite te zijn.

Dinsdag 11/09:
Private Benjamin (Zes 20.35u) - komedie uit de eighties waarin Goldie Hawn bewijst dat ze in het leger kan overleven.
Mama (Q2 22.40u) - horrorfilm waarin twee meisjes verdwijnen en na jaren worden teruggevonden. "Mama" beschermt hen.

Woensdag 12/09:
Gattaca (CAZ 20.40u) - SF-film over een wereld waarin mensen worden ingedeeld volgens hun DNA. Hartpatiënt Ethan Hawke gaat eens bewijzen dat hij wél kan bijdragen aan de maatschappij.

Vrijdag 14/09:
The nice guys (Q2 20.35u) - Russell Crowe en Ryan Gosling (de verkeerde Ryan) spelen privédetectives die het harder te verduren krijgen dan ze aanvankelijk dachten.

Guardians of the galaxy (Vier 20.35u) - eerste uit de reeks en ik kan maar 1 ding zeggen: kijken!


Maid in Manhattan (Vijf 20.35u) - we moeten geloven dat Jennifer Lopez een kamermeisje is in New York. Die dan ook nog een miljonair aan de haak weet te slaan...
The voice kids (VTM 20.40u) - ook dit onding is terug. Ga ik kijken? Reken maar van yes!


Rundskop (CAZ 20.40u) - de enige film waarin Matthias Schoenaerts enigszins verstaanbaar spreekt (en dat in het meest onverstaanbare dialect van Vlaanderen!). Vlaamse klassefilm.

Walk the line (Canvas 21.20u) - biopic over Johnny Cash. Joaquin Phoenix speelt de pannen van het dak als the man in black.


The game (één 23.30u) - thriller uit de nineties met Michael Douglas die niet weet wat hem overkomt als hij in een waanzinnig spel gedropt wordt.
A few good men (VTM 23.30u) - Tom Cruise bewijst nog maar eens dat hij niet kan acteren. Valt trouwens enorm op naast klassebakken als Jack Nicholson...

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten