vrijdag 11 november 2022

Kijktips week 12/11-18/11

Daar zijn ze dan met hun winterprogrammatie op zowat alle zenders. Er wordt wat op ons losgelaten de komende week...

En ik ga toch proberen om alles 1 keer te zien.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 12/11:
Hij komt, hij komt,... intrede van de Sint (één 13.30u) - intrede van de niet helemaal echte Sint (dat is en blijft Jan Decleir) in Antwerpen.
Ik ben Camille (VTM 19.55u) - tweedelige special over opkomend zangtalent Camille. Leuk voor de kindjes denk ik dan...
Black sands (Canvas 20.40u) - IJslandse misdaadserie. Twee afleveringen na elkaar.
Military wives (één 20.55u) - zag ik als The singing club op het filmfestival in 2020. Leuke zaterdagavondfilm waar je een traantje bij weg kan pinken op het eind.

Saw 2 (Play6 22.15u) - de volgende uit de Sawstal en de laatste die ik zag denk ik.
The dead don't die (VTM3 22.20u) - bizarre zombiehorrorkomedie die ik in 2019 op het filmfestival zag. Deze moet je gewoon eens gezien hebben want compleet van de pot gerukt.

Wat mannen willen (VTM 22.50u) - deze zag ik destijds in avant-première in de cinema. Onnozele film, maar niet dramatisch slecht.
Burning (Canvas 00.00u) - Zuid-Koreaanse film over een aantal vrienden die er een speciale hobby op na houden.

Maandag 14/11:
Ghostbusters (VTM3 20.35u) - ja, de "vrouwenfilm" en die vond ik nog leuk ook.

The sky is the limit (Play4 21.00u) - terugkeer van deze realityreeks over rijke Vlaamse stinkerds. Heb ik nog nooit een aflevering van kunnen uit kijken.
Even goeie vrienden (VTM 21.55u) - dagelijkse quiz waarin 2 BV's bij elkaar gezet worden om te quizzen zonder dat ze op voorhand van elkaar weten. Goed voor 1 keer denk ik.
25 jaar Canvas (Canvas 22.20u) - nu De allerslimste mens door Danira werd gewonnen, komt Canvas met een vierdelige quiz over hun eigen zender. Ik ben héél benieuwd.

Dinsdag 15/11:
Alex Agnew's fear factor (Play4 21.00u) - 2005 is terug en nu op Play4 ipv op VTM én met Alex Agnew als presentator. Goed voor 1 keer denk ik...

Woensdag 16/11:
SOS Piet XL (VTM 20.35u) - en het verleden is helemaal terug met Piet Huysentruyt die bij mensen gaat binnenvallen om hen te tonen hoe ze moeten koken...
Bake Off Vlaanderen (Play4 21.00u) - gelukkig is ook dit warm dekentje van een programma terug. Hier kijk ik echt naar uit.

Donderdag 17/11:
Once upon a time... in Hollywood (VTM3 20.35u) - meest recente film van Quentin Tarantino en een lofzang op het Hollywood van de jaren '60. Met heel wat geweld eraan toegevoegd natuurlijk.

Déjà vu (Play4 21.00u) - fictiereeks die al honderd jaar op Streamz staat maar ze zenden dit ein-de-lijk uit voor de gewone mens. Kan ik dus eindelijk kijken. Twee afleveringen na elkaar om mee te starten.

Children of the mist (NPO2 22.34u) - bekroonde docu over kindhuwelijken in Noord-Vietnam.

Ma (VTM3 23.35u) - horrorthriller over een bizarre vrouw die tieners in haar huis toelaat.

Vrijdag 18/11:
Ballon (Canvas 22.15u) - waargebeurd verhaal van een familie die de DDR probeerde te ontvluchten in een luchtballon.

Captain fantastic (NPO2 00.21u) - Viggo Mortensen voedt zijn troep kinderen op in de wildernis tot zijn vrouw ziek wordt en ze het in de "echte" wereld moeten zien te redden.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten