zondag 24 maart 2019

Kijktips week 24/03-29/03


Veel te druk, 't is veel te druk...
Vandaar dus weer maar eens een dagje te laat met mijn kijktips.

Kijktips voor de komende week:

Zondag 24/03:
Planet of the apes (CAZ 20.40u) - de originele uit 1698 met Charlton Heston. Maar ik moet van geen apen meer weten...
Life, animated (Canvas 22.00u) - de kleine autistische Owen leerde dankzij Disneyfilms terug praten. Nu is hij klaar voor begeleid wonen. Mooie documentaire.

Inglourious basterds (Zes 22.40u) - beetje recyclage van Vier hier, maar de moeite van het bekijken waard - ik zou zelfs zeggen: meesterwerk.

Dinsdag 26/03:
Now you see me (Q2 20.35u) - film over een bende oplichter/goochelaars. Heb ik nog niet gezien, ook niet meteen zin daar in.

Woensdag 27/03:
Brecht (ARD 20.15u) - tweedelige biografische film over het leven van Berthold Brecht. Wordt na elkaar uitgezonden.

Blind gekocht (Vier 20.35u) - mensen geven hun zuurverdiende centen aan onbekenden die dan een huis voor hen kopen. Met andere woorden: Blind getrouwd, maar dan met huizen.

Donderdag 28/03:
The secret life of Walter Mitty (Q2 20.35u) - als je deze week naar 1 film kijkt, laat het dan deze zijn. Loser Walter Mitty die zijn joie de vivre vindt is heerlijk om te zien.

Flashdance (Vijf 20.35u) - deze komt ook nog eens voorbij en heb ik nog nooit volledig gezien. 't Is misschien het moment...

Vrijdag 29/03:
Tracks (Canvas 21.20u) - waargebeurd verhaal over een vrouw die met vier dromedarissen los door Australiƫ trekt. Staat nog onbekeken op mijn decoder van de vorige keer.

Iron man 2 (Q2 22.30u) - ze blijven ons met Marvelfilms om de oren slaan, wie ze opneemt, zal ze zo ondertussen wel allemaal hebben zeker?
The Grand Budapest Hotel (NPO3 23.00u) - schitterende film van Wes Anderson. Ik heb luidop gelachen in de bioscoop en dat wil wat zeggen...

Flightplan (VTM 23.25u) - Jodie Foster als een wanhopige moeder die haar kind kwijtraakt op een vliegtuig. Mensen, 't is met Jodie Foster, dat is voor mij genoeg.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten