zaterdag 26 november 2016

Kijktips week 26/11-02/12


Prettige ontdekking gedaan deze week op Netflix: The 100 is er eindelijk beschikbaar, met alle drie de seizoenen! (Dit was al zo in de Amerikaanse versie, maar die kan ik door omstandigheden niet meer bekijken).

Ver mijn hele week werd in beslag genomen met het bekijken van de afleveringen van het derde seizoen, want dat had ik nog niet gezien...

Op tv heb ik het dus wat laten slabakken, zo moet ik nog de aflevering van The walking dead van deze week zien (schaamtelijk, ik weet het...).

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 26/11:
Das Adventsfest der 100.000 Lichter (ARD 20.15u) - Florian Silbereisen ontsteekt de kaarsjes van de adventskrans. Helene Fischer komt optreden (daarvoor moet je enkel het laatste halfuur van de 3,15 uur durende show bekijken).

An officer and a gentleman (Vitaya 20.25u) - zelf nog nooit gezien, maar het schijnt een klassieker onder de romantische films te zijn. Niet mijn genre...
The princess diaries (Vijf 20.30u) - Anne Hathaway als onverwachte prinses. Julie Andrews speelt haar grootmoeder, the queen of Genovia. Puur genieten, deze film.
Superman returns (Vier 20.30u) - nooit mijn favoriete superheld geweest, en de films willen wel eens tegenvallen. Misschien kijk ik wel naar deze...
Inglourious basterds (Q2 20.40u) - ongetwijfeld het ultieme meesterwerk van Tarantino! Kijken als je dit nog niet gezien hebt! (En anders misschien ook)

Alien (CAZ 20.40u) - ruimtehorrorthriller met Sigourney Weaver. 37 jaar oud, maar nog steeds zo spannend als iets.

Up in the air (één 21.20u) - George Clooney leeft uit zijn koffer van luchthaven naar luchthaven tussen twee jobs door. Op een dag leert hij Alex kennen en wil hij zijn leven veranderen. Prachtige film.

Bruno (Q2 23.30u) - kolder uit de kop van Sasha Baron Cohen. Vond je Borat er al over, dan laat je deze best links liggen. 't Is nog erger...

Zondag 27/11:
Grease (VTM 14.45u) - heerlijke musical met John Travolta en Olivia Newton John. Meezingen van begin tot einde!

Maandag 28/11:
Als de dijken breken (één 20.40u) - hier werd niet veel reclame rond gemaakt. Het blijkt een nieuwe Nederlands-Belgische dramareeks te zijn over een zware storm die over de Lage Landen trekt.

Dinsdag 29/11:
Het huis (één 20.40u) - deze realityreeks is ook terug: een bekende Vlaming laat zich 1 dag opsluiten in een huis, met een interviewer erbij. Hangt sterk af van de gast die aan bod komt. Nu is het Sven Nys.
The fall (Fox 22.30u) - derde seizoen van deze Britse thrillerreeks. Kijken, al is het enkel voor Gillian Anderson als Stella Gibson!

Donderdag 01/12:
Miss Potter (Vijf 20.35u) - Renée Zellweger als de iconische Beatrix Potter. Ja, die van Pieter Konijn.

Terminator: salvation (Q2 20.40u) - deze heb ik zeker al 2x opgenomen, maar nog nooit bekeken... Derde keer, goeie keer?
Zot van A (Vitaya 20.40u) - de minireeks naar de film (de film dus, maar met extra scènes). Alle drie de afleveringen na elkaar.
Total recall (Q2 22.50u) - Geen Arnie in Terminator vanavond. Dan maar die andere SF-film waar hij hoge ogen mee gooide.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten