zondag 20 november 2016

Kijktips week 20/11-25/11


Ok, ik weet het, een dag te laat, maar ik was gisteren de hele dag in de weer en had de dagen daarvoor ook geen tijd... Zaterdag is dus al gepasseerd, maar hierna volgen dan de kijktips vanaf zondag:

Zondag 20/11:
Game of thrones (Q2 21.00u) - eindelijk is het zesde seizoen daar! En meteen twee afleveringen na elkaar.

World war Z (VTM 21.10u) - Brad Pitt speelt een beetje voor god (zie die Jezuspose op een bepaald moment!) in deze zombie apocalypse. Het bekijken waard.

Maandag 21/11:
Person of interest (Q2 20.40u) - vijfde en laatste seizoen van deze reeks. 2 afleveringen na elkaar.
Lotgenoten (VTM 21.45u) - reportagereeks over de ergste rampen die zich op het Vlaamse grondgebied voordeden, uitgesteld na de aanslagen in Brussel op 22/3 dit jaar. Eerste ramp: Pukkelpop 2011.

Donderdag 24/11:
Adem (Vitaya 20.40u) - Vlaams drama over jonge mensen die moeten leven met muco. Best bekijkbaar.
The divide (CAZ 20.40u) - na een nucleaire aanval schuilen mensen in de kelder van een appartementsgebouw. Met de scheve mond van Milo Ventimiglia.
Terminator 3: rise of the machines (Q2 22.40u) - derde terminator en ook de belachelijkste.

Vrijdag 25/11:
Flight plan (Vier 20.35u) - Jodie Foster zit op een vliegtuig wanneer plots haar dochtertje verdwijnt. Thriller in de lucht, met "ik-kan-mijn-ogen-niet-opendoen" Peter Sarsgaard in de bijrol.
The chronicles of Riddick (Q2 20.40u) - teleurstellend vervolg op Pitch Black. The chronicles... wordt overspoeld door CGI en dat komt de film niet altijd ten goede.
American Pie II (CAZ 20.40u) - meer tienerpret met de jongens en meisjes uit deel 1.
Hell boy II : the golden army (CAZ 22.30u) - ik heb die gezien, maar herinner er mij niks van... Maar echt slecht zal hij niet geweest zijn, want dát zou ik me herinneren.
Monsters (23.25u) - de aarde wordt overspoeld door buitenaardse wezens. Twee mensen trekken door het geïnfecteerde woestijnlandschap en proberen te overleven. Beetje teleurstellende film want je ziet de monsters zo goed als nooit...

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten