vrijdag 22 mei 2020

Kijktips week 23/05-29/05


Ik heb gisteren ontdekt dat Onward beschikbaar is in de op aanvraagcatalogus van Proximus!
We weten dus al waar ik zo snel mogelijk naar zal kijken... De film stond op mijn cinemalijst, maar was slechts een kleine week uit toen de lockdown begon en ik was er nog niet geraakt.

Mooie vooruitzichten.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 23/05:
The notebook (Vijf 20.25u) - nooitvanzeleven kijk ik hier nog naar! Twee uur van mijn leven die ik nooit terug krijg... Rotfilm.
Deadpool 2 (Q2 20.30u) - tweede film in de franchise en hij blijft grappig, zeker wanneer Deadpool een legertje misfits om zich heen verzamelt.
Billy Elliot (één 21.15u) - kan je geloven dat dit filmpareltje al 20 jaar oud is? Kijken wie dit nog niet gezien heeft!
Me and Earl and the dying girl (CAZ 22.45u) - tieners met kanker, het is echt een filmgenre. Dit is zonder twijfel één van de betere films.

Son of Saul (NPO2 23.15u) - was het al niet erg genoeg dat ze die onlangs op Canvas gespeeld hebben? Nog een keer op Nederland dus...
Phileine zegt sorry (NPO3 23.55u) - gebaseerd op het gelijknamige topboek, kon deze film mij ook bekoren. Je kan niet verkeerd doen met Kim van Kooten in mijn ogen.
Zondag 24/05:
Reizen Waes: Japan (één 19.45u) - Tom Waes trok net voor de coronacrisis naar Japan en wist er dit driedelig programma uit te persen.
Kingsman: the golden circle (VTM 20.30u) - compleet van de pot gerukt vervolg op de vorige Kingsman film. Voor de fans.
Tokidoki (NPO2 20.40u) - tweede seizoen van dit programma waarin Paulien Cornelisse naar Japan trekt. Begon al vorige week, maar de eerste aflevering wordt zaterdagmorgen heruitgezonden.
The last male on earth (Canvas 21.55u) - eindelijk zenden ze deze uit, waarom dat de vorige keer ineens niet het geval was, daar hebben we het raden naar...
Vikings (Q2 21.55u) - zesde seizoen van deze reeks waar ik al lang mee gestopt ben om te kijken.

Maandag 25/05:
Komen te gaan corona (één 21.20u) - nieuwe afleveringen van deze docureeks over begrafenisondernemers, nu met een extra coronainsteek.
Game of thrones (CAZ 22.15u) - mensen die nog nooit naar GoT gekeken hebben: grijp uw kans! Vanaf aflevering 1 elke weekdag een aflevering.
Interview with the vampire (Zes 22.35u) - nineties horrorfilm met vampieren. Tom Cruise en Brad Pitt als verleidelijke bloedzuigers.
Donderdag 28/05:
The family Stone (Vitaya 20.35u) - een rasechte kerstfilm tijdens deze prezomer? Waarom niet?
Absentia (Vier 22.40u) - Stana Katic speelt een FBI-agente die na 5 jaar terug opduikt en haar leven terug wil opnemen. Ben eens benieuwd. Zit op Amazon Prime blijkbaar.
Vrijdag 29/05:
Troy (Vier 20.35u) - Brad Pitt als een blonde halfgod - letterlijk - tijdens de Trojaanse oorlog. Fout tot en met, maar wel leuk.
Ferris Bueller's day off (Q2 22.55u) - eighties klassieker over een epische brosdag.
Gorillas in the mist (één 23.05u) - gaan ze die nu alle 2 maanden spelen?>

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten