zaterdag 14 april 2018

Kijktips week 14/04-20/04


Owkee, let's do this!

Mijn modem hier in huis laat het de afgelopen dagen regelmatig afweten en een nieuwe is al onderweg - ik ben in blijde verwachting tegen woensdag. Gevolg hiervan is dat ik niet weet wanneer ik internet/tv/wifi ga hebben. Want het grootste deel van de tijd is dat er gewoon niet.

Profiteren dus wanneer ik wél op internet kan om een blogbericht te schrijven...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 14/04:
Despicable me 2 (VTM 20.25u) - heerlijk toch, die gele minions die "supervillain" Gru het leven zuur maken.
Freaky friday (Vitaya 20.25u) - jammer genoeg niet de versie met Jodie Foster, maar de remake uit 2003 met Lindsay Lohan. Nog steeds te pruimen.
Chef (één 21.15u) - koken om de lust tot leven terug te vinden, Jon Favreau (regie + hoofdrol) doet het in een foodtruck.

Shakespeare in love (Vitaya 22.10u) - romantisch verhaaltje over hoe Shakespeare er toe kwam Twelfth night te schrijven. Met Gwyneth Paltrow en Joseph Fiennes.
Cirque du freak: the vampire's assistant (CAZ 22.20u) - waarom ze deze kinderfilm zo laat spelen, is mij een raadsel. Ok film, maar de boekenreeks is pakken beter.
Charlie's country (Canvas 22.40u) - Australisch drama over hoe Aboriginals nog steeds minderwaardig behandeld worden.

Movie 43 (Q2 23.30u) - dit moet echt zowat de wansmakelijkste en idiootste film ooit zijn. Kijken op eigen risico.

Zondag 15/04:
Verschrikkelijke ikke 2 (VTM 15.10u) - de Vlaamse versie, kunnen de kindjes ook meekijken.
The librarian: quest for the spear (Q2 20.35u) - heerlijk knullige low budget Indiana Jones rip-off. Ik vind het leuk.

Maandag 16/04:
Liefde voor muziek (VTM 20.35u) - elkaars liedjes zingen, het levert toch een mooi programma op. Doen nu mee: Helmut Lotti, K's Choice, Niels Destadsbader, Jasper Steverlinck, Silvy De Bie en Sharon den Adel.
The X-Files (Q2 20.35u) - het elfde en aller-, allerlaatste seizoen van deze serie (dat vertelde Gillian Anderson toch op FACTS vorige week). Ik kijk alleen al uit pure nostalgie.

Matchmakers (Vier 20.35u) - Jani doet singles daten zonder dat ze het doorhebben. Ik ben benieuwd.


Game of thrones (Q2 21.20u) - het zevende en voorlaatste seizoen van deze machtige reeks. In de eerste aflevering kan je Ed Sheeran ontdekken.

Fear the walking dead (AMC 23.00u) - om 20.35u kan je de laatste aflevering van het 8ste seizoen van de gewone The walking dead zien op Fox. Om 23.00u begint het vierde seizoen van de spin off op AMC.

Dinsdag 17/04:
Pitch black (Q2 22.35u) - ik blijf het zeggen: dit is één van mijn favoriete sf-films ooit. Kijken!

Donderdag 19/04:
Special Victims Unit (Zes 23.50u) - de agenten van SVU zijn eindelijk terug! Seizoen 16 wordt opeens uitgezonden op Zes, maar kijken zal ik.

Vrijdag 20/04:
Mr. & Mrs. Smith (Vier 20.35u) - de film die de geschiedenis in ging als de plek waar Brangelina een feit werd. Het is daarnaast ook een vermakelijke film.
Back to the future II (CAZ 20.40u) - speelt zich af in 2015, toen (in 1989) de toekomst, nu al het verleden. Maar nog steeds het bekijken waard.
Mommy (Canvas 21.15u) - Xavier Dolan is een regisseur waar ik wel eens wat werk van wil zien. Canvas maakt dit mogelijk.

Selma (NPO2 23.00u) - na Canvas zenden ze nu ook in Nederland deze niet zo geslaagde film over Martin Luther King uit.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten