maandag 4 december 2017

November favorites

In november ging ik maar liefst 3 keer naar de film, een record voor dit jaar (het filmfestival buiten beschouwing gelaten):

Eenmaal arthouse cinema met Happy End en twee maal pure actie met Thor en Justice League.

Door op de links te klikken, kan je mijn bespreking lezen.

Op 6 november werd mijn laatste wijsheidstand operatief verwijderd (de andere drie waren gewoon bij de tandarts in de stoel) en zat ik een weekje thuis om daar van te bekomen. De eerste dagen zat ik in een kleine roes in mijn zetel (en was slapen op die bepaalde wang niet te doen), maar de laatste dagen van die week, kon ik op mijn gemakje doen wat ik wou thuis. Zo heeft elk nadeel toch zijn voordeel.

In die week bekeek ik het hele eerste seizoen van Legends of tomorrow op Netflix, 16 afleveringen puur genieten. Net wat ik nodig had.



November was ook mijn verjaarmaand en daarvoor ging ik met het zusje aan de afternoon tea in Maison Elza in Gent.

Drie uur lang thee drinken, boterhammetjes, scones en taartjes eten en ondertussen zitten kletsen... Wat moet dat meer zijn?

't Is een absolute aanrader, zoveel is zeker!

En er is ook een kleine book haul, want dat is gewoon een must:

Een Japanner die over een kat schrijft? Kan alleen maar goed zijn.
Nu dat boek nog lezen...

Celeste Ng's eerste boek, Everything I never told you (Wat ik nooit eerder heb gezegd), was één van mijn favoriete boeken vorig jaar. Haar tweede roman krijgt even goede kritieken, ik ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten