dinsdag 6 juni 2017

't Is weer kAHdooke-tijd!


Twee jaar geleden kon je bij Albert Heijn sparen voor een doos vol gratis spullen, het kAHdooke.

Natuurlijk deed ik daar toen aan mee en het kAHdooke werd hier uitgepakt.

Dit jaar kon je terug sparen voor een doos vol lekkers en vandaag ben ik 'm gaan halen:

Je kan nog tot 11 juni punten sparen, dus wie nog niet wil gespoilerd worden over wat er in de doos zit, kijkt beter eventjes weg nu.
De doos is minder groot dan de vorige keer (toen zat er voor zo'n 40€ in), maar er moesten ook minder stickers gespaard worden. Het compenseerde dus.

Maar wat zit er nu in die doos?

Ik heb de items een beetje gegroepeerd, zodat het wat overzichtelijker wordt en het volgende nam ik dus mee naar huis:

Drank

Meer dan de vorige keer en ver allemaal dingen die ik echt graag drink. Score!

Het enige dat een andere thuis zal krijgen, is de Jupiler 0.0%, ik drink namelijk niet graag bier... Radler daarentegen: yummie!

Ook voor de allerkleinsten (of degenen die jong van hart zijn) zit er iets in: drinkyoghurt en aanverwanten.

Verzorging

Véél minder dan vorige keer, maar dat was voor mij dan ook niet de hoofdreden om de doos te kopen. Eten en drinken, dat willen we!

Koken

Dit verhuist integraal naar een nieuwe bestemming, want we weten hier allemaal dat de deze niet kookt. Er zal wel iemand anders blij mee zijn.

Snoep

Ah, daar doen we het voor: chips, chocolade en aanverwanten.

Die "legend" daar is gewoon een Snickers en het meeste heb ik al eens eerder geproefd, maar ik ben blij met het aanbod.

Geen extra bons voor diepvriesgoederen deze keer, maar die ben ik de vorige keer ook niet gaan halen, dus geen erg.

Ik ga in elk geval genieten van mijn kAHdooke!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten