zaterdag 15 februari 2020

Kijktips week 15/02-21/02


Zondag 16 februari is het eindelijk zo ver, dan kunnen we terug kijken naar Blind getrouwd!

't Is nu alleen maar te hopen dat de koppels een beetje minder tam zijn dan vorig jaar...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 15/02:
The bodyguard (Vijf 20.25u) - jammer dat ik niet thuis ben deze avond, want deze had ik héél graag nog eens opnieuw gezien. Nineties nostalgie ten top (en de enige Whitney-cd die ik in huis heb).

Australia (Vitaya 20.25u) - Nicole Kidman speelt een veeboerin in Australië die geholpen wordt door Hugh Jackman. Beetje een miskleun van een film.
Ghostbusters (VTM 20.30u) - ja, die met de vrouwelijke geestenjagers en ik heb mij daar kostelijk mee geamuseerd. Nèh.
The hitman's bodyguard (Q2 20.30u) - nogal onnozele actiefilm waarin Ryan Reynolds bodyguard moet spelen voor Samuel L. Jackson die zelf huurmoordenaar is.
Vertigo (Canvas 22.55u) - meesterwerk van Hitchcock dat ik vorig jaar voor de eerste keer zag en naast de andere films die week wat in het niet viel. Wat niet wil zeggen dat het een slechte film is!

Zondag 16/02:
Blind getrouwd (VTM 19.55u) - zelf ben ik niet het trouwtype en dingen zoals Say yes to the dress zijn pure horror voor mij, maar hier hou ik wel van. Mensjeskijken.

Geheimen van het Lam Gods (Canvas 20.55u) - naar die tentoonstelling in Gent geraak ik nooitvanzeleven, ik zal het dus met deze docureeks op Canvas moeten doen.

Wat mannen willen (VTM 21.25u) - Vlaamse remake van een Nederlandse remake van een Duitse film die wel ça va was. Doe er mee wat je wil.

Maandag 17/02:
The matrix revolutions (Zes 21.30u) - ze gaan er dus de hele trilogie doorjagen en hier de derde en laatste (tot de nieuwe er aan komt).

Dinsdag 18/02:
Sleepers (CAZ 20.40u) - thriller met Brad Pitt. Zag ik destijds (1996) in de cinema, maar ik weet niets meer van het verhaal...

Donderdag 20/02:
National treasure (Q2 20.35u) - ik heb het hier al ontelbare keren gezegd en blijf het zeggen: mijn guilty pleasure, zoveel is zeker.

Vrijdag 21/02:
Rob Roy (één 23.25u) - wou ik lang niet zien, maar bleek een verrassend goede film te zijn. Tim Roth is gruwelijk goed in zijn rol van slechterik.

Mustang (NPO2 23.30u) - je raadt het misschien al: staat nog onbekeken op mijn decoder van een vorige uitzendpoging. Schijnt goed te zijn.

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten