zaterdag 16 november 2019

Kijktips week 16/11-22/11


Deze week wordt een Frozenweek bij mij... Ik heb de eerste film al achter de kiezen ter voorbereiding op de tweede die woensdag in België op de mensheid wordt losgelaten en die ik donderdag met het zusje ga bekijken voor mijn verjaardag (ja, dat mag!).



Zien dat ik het tegen donderdag helemaal kan meekwelen...

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 16/11:
De battle (Vier 20.10u) - Gert Verhulst en James Cooke nemen het op tegen twee Nederlanders en gaan uitdagingen aan. Zal bij 1 keer kijken blijven vrees ik...
Footloose (Vitaya 20.25u) - de originele versie - gelukkig - over een dansgrage tiener die in een dorpje terechtkomt met een dansverbod.
Frozen (Q2 20.30u) - ook bij Q2 kijken ze uit naar de nieuwe Frozen film. Gelukkig de Engelse versie.

Patser (VTM 21.10u) - NPO kreeg de échte tv-première, maar nu kunnen ook alle Vlaamse patsertjes naar dit onding kijken...
Un sac de billes (één 21.30u) - verfilming van de gelijknamige Franse bestseller. Ik las de verstripping er van en was niet meteen onder de indruk. Benieuwd naar de verfilming.

It takes two (Vier 21.55u) - Mary-Kate en Ashley Olsen in een soort dubbele Lotje film. Toen waren ze nog schattig.
Working girl (Vitaya 22.20u) - eighties komedie waarin Melanie Griffith vooruit wil komen in het leven. Vooral kijken voor de geweldige muziek van Carly Simon.

Zondag 17/11:
The war of the worlds (BBC1 22.00u) - de "moderne" versie op Fox toont deze week de laatste 2 afleveringen en nu begint op BBC een "klassieke" versie - waar ik eerlijk gezegd meer naar uitkijk. Benieuwd!

Maandag 18/11:
Birdman (Zes 20.35u) - Oscarwinnaar met de meest enerverende soundtrack van de laatste jaren.... Michael Keaton speelt de pannen van het dak.

Dinsdag 19/11:
Kate & Leopold (Vijf 21.30u) - niemand kan mij beschuldigen van enige sentimentaliteit, maar bij deze film smelt ik toch een beetje weg...

Twelve monkeys (Q2 22.50u) - nineties SF-film waarin tijdreizen centraal staat. Best het bekijken waard.

Woensdag 20/11:
Home again (Vitaya 20.40u) - Reese Witherspoon als versgescheiden moeder die op een groen blaadje valt. Mag ook eens.

Eenzaam (Canvas 21.20u) - Xavier Taveirne zocht en vond mensen die over hun eenzaamheid wilden getuigen. Dat moet zowat het laatste taboe zijn.

Donderdag 21/11:
Bambi 2019 (ARD 20.15u) - Duitse awardshow waarin mediaprijzen worden uitgereikt. Altijd leuk om naar te kijken. Onze koningin Mathilde krijgt blijkbaar een award hier!

Panic room (Vitaya 20.40u) - deze film met Jodie Foster en een piepjonge Kristen Stewart als haar dochter komt om de zoveel tijd op onze schermen langs. Kijken als je dit nog niet gezien hebt!

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten