vrijdag 23 september 2016

Kijktips week 24/09-30/09


Groot en spannend nieuws want volgende week donderdag begint het derde seizoen van The Fall op BBC2!

De terugkeer van Stella Gibson (Gillian Anderson - all the love!) en Paul Spector (Jamie Dornan, jammer genoeg van Fifty shades of grey-faam), ik ben benieuwd!

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 24/09:
The Voice USA (Q2 18.50u) - ze laten de Amerikaanse versie op ons los. Vorige week toonden ze al een voorproefje, het zal de moeite worden.
Batman begins (Vier 20.30u) - eerste in de Batman-reboot met Christian Bale. Kijken!

The girl with the dragon tattoo (Q2 20.40u) - Amerikaanse remake van een al perfecte Zweedse film. Voor de liefhebbers van Daniel Craig (hoor ik niet bij).
The great Gatsby (één 21.25u) - remake van de klassieke film naar het klassieke boek. Voor de fans van Leonardo DiCaprio (hoor ik wél bij).
Sister act II : back in the habit (Vijf 22.30u) - lol met nonnen. En liedjes. Wat moet je meer hebben?
Girl interrupted (Vijf 00.35u) - ook al een klassieker ondertussen. Winona Ryder gaat het zothuis binnen en leert daar Angelina Jolie kennen.

Zondag 25/09:
Escape from Alcatraz (VTM 14.45u) - Clint Eastwood probeert te ontsnappen in deze klassieke film.
Frits & Freddy (VTM 20.40u) - enkel voor de liefhebbers. 't Is pure kolder en da's niet goed in mijn boekje...

Maandag 26/09:
My super ex-girlfriend (Vitaya 20.35u) - enkel te bekijken als er niets anders naar je zin is (niet bij mij, ik moet zo'n 5 programma's tegelijk bekijken op maandagavond).

Dinsdag 27/09:
The leftovers (Canvas 22.45u) - tweede seizoen van deze hoogst oninteressante reeks. Maar er zijn misschien liefhebbers. Elke dag een aflevering.
Rob Roy (VTM 23.25u) - Liam Neeson doet zijn best als de Schotse held. Jessica Lange is even indrukwekkend als zijn eega.

Donderdag 29/09:
The fall (BBC2 22.00u) - eindelijk! Het derde seizoen van The Fall! Kijken!

Vrijdag 30/09:
Mission impossible (Q2 20.35u) - iets met Tom Cruise aanprijzen is niet van mijn gewoonte, maar deze kan er best mee door.
Let me in (Q2 22.45u) - Amerikaanse remake van de superieure Zweedse film Let the right one in. Maar als je wil kijken...
The bucket list (Vier 22.55u) - in het rijtje geriatrische films: Jack Nicholson en Morgan Freeman werken hun lijstje af.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten