zaterdag 9 september 2017

Kijktips week 09/09-15/09


Ze doen mij weer wat aan...

Maandagavond is nu al mijn drukste tv-avond van de week en deze week gooien ze er nog enkele nieuwe programma's bij.

Op mijn maandagavondkijklijst tot nu toe: Camping Karen & James, De helden van Arnout, Spitsbroers, en Ink Master.

Topper die de maandagblues verdrijft.
Over winnaars heb ik al laten vallen. En nu komen er weer twee programma's bij.

Er zijn 7 dagen in de week, en slechts een tweetal die - voor mij dan - propvol zitten om te kijken, spreid dat in het vervolg toch een beetje beter he...

Anyway, maandagavond wordt in de toekomst een nacht zonder slaap, want anders kom ik écht niet rond.

Kijktips voor de komende week:

Zaterdag 09/09:
Back to the future II (VTM 14.55u) - Marty McFly reist naar 2015 (wat nu al het verleden is!) en de wereld ziet er heel anders uit dan de werkelijkheid die wij kennen...
The hobbit: the desolation of Smaug (Vier 20.00u) - tweede hobbitfilm. Ik begon er ooit naar te kijken, maar gaf het na 1/3 van de film op. Aan de derde ben ik al helemaal niet meer begonnen.
Far and away (Vitaya 20.25u) - nineties zwijmelfilm met Tom Cruise en Nicole Kidman als Ierse immigranten in Amerika. Zij: ok, hij: kon toen niet (en nu nog niet) acteren.

Safety first, the movie (VTM 20.30u) - het kon niet anders dan dat deze film ooit op VTM te zien zou zijn. Maar 't is echt een stinker.
AVP: Alien vs. Predator (CAZ 20.40u) - ik zag alle Alienfilms en nog nooit een Predatorfilm. Deze heb ik dan ook nog niet gezien. Misschien eens proberen?
Black (één 22.00u) - de tweede film van het duo El Arbi en Fallah. Zelf heb ik hem nog niet gezien, maar als hij een beetje als de eerste is, slaat het geweld je om de oren.

Zondag 10/09:
Prison Break (Q2 20.35) - Michael en Lincoln zijn terug na 8 jaar afwezigheid op het scherm! Twee afleveringen na elkaar.

Total Recall (CAZ 20.40u) - de originele uit 1990! Kitsch alom en een Schwarzenegger die niet op zijn geheugen kan vertrouwen.
Tytgat Chocolat (één 21.30u) - nieuwe dramareeks over een jongen met Downsyndroom die verliefd wordt op een medewerkster in de beschutte werkplaats. Wanneer zij het land wordt uitgezet, gaat hij haar achterna. Kan twee kanten opgaan: charmante reeks of tenenkrullend irritant.
Strike - The silkworm (BBC1 22.00u) - na de geslaagde verfilming van het eerste Cormoran Strikeboek, gaat de BBC meteen verder met de verfilming van het tweede boek. Goeie tv.

Maandag 11/09:
Allah in Europa (Canvas 21.15u) - net ontdekt bij het opstellen van dit bericht dat ze op NPO2 op zondag al aan aflevering 2 zitten. Geen oplossing voor mij, want zondag is ook een zware kijkavond...

Fear the walking dead (AMC 22.00u) - tweede helft van het derde seizoen. Ik blijf kijken, maar de klik is er nog steeds niet. Twee afleveringen na elkaar.

Woensdag 13/09:
Wild things (CAZ 20.40u) - erotische thriller uit de nineties. De herinneringen...
Radio Gaga (Canvas 21.15u) - ook terug is dit human interestprogramma, waarin een mobiele radiostudio wordt opgebouwd op een bijzondere locatie. Alles staat of valt met die locatie (zelf heb ik niks met drugsverslaafden, maar de aflevering in een bejaardentehuis wist een snaar te raken).

True detective (Canvas 23.05u) - herhaling van het eerste seizoen, voor de mensen (zoals ik) die dit nog niet gezien hebben. Schijnt héél goed te zijn.

Donderdag 14/09:
Killjoys (Fox 22.30u) - tweede seizoen van deze SF-reeks. Ik zag het eerste seizoen op Netflix en ben blij van nu verder te kunnen kijken.

Vrijdag 15/09:
Thor : the dark world (Vier 20.40u) - beetje rommelige film, maar nog best bekijkbaar.
Men in black (één 23.30u) - grappige SF-film, ideaal om de avond mee af te sluiten.

Veel kijkplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten