donderdag 1 juli 2010

Te oud voor speelgoed?

of niet, 't is maar hoe je het bekijkt.

Vorige week woensdag gezien: Toy Story 3, de eerste in een hele rij zomerblockbusters die ons te wachten staan de komende maanden. De ene zal al wat beter te verteren zijn dan de andere, maar als ik zie wat er allemaal in het verschiet ligt, wordt een boekje op mijn terras toch de betere optie...



Toy Story 3 dus...
Compleet gespoilerd door de Facebookpagina wou ik die absoluut zien en ook de lovende kritieken wakkerden dat vuurtje nog een beetje aan (ik ben soms toch zó beïnvloedbaar he...), 'k zou nochtans beter moeten weten.
Nr. 1 was schitterend, nr. 2 wist dat zelfs nog te overtreffen en nr. 3 is bij momenten best leuk te noemen, maar meer ook niet...
De eerste helft van de film sleept enorm aan, er zit geen vaart in en als dat ticket geen 9 euro had gekost, was ik misschien wel weggegaan tijdens de pauze. Chance dat ik dat niet gedaan heb want er kwamen nog enkele best te pruimen scènes na de plaspauze: Spanish Buzz is iets dat je gezien móet hebben en ook mr. tortillahead zal menig lachsalvo doen weerklinken.

Waarschuwing: filmpje enkel bekijken als je a) de film al gezien hebt of b) niet van plan bent om te gaan kijken:



Naar het einde toe zijn er nog een paar nagelbijtende en tranentrekkende momenten (zoals het hoort maw), wat maakt dat de eindbalans voor Toy Story 3 voor mij positief is, enkel spijtig dat je om te beginnen zo'n saaie eerste helft moet doorworstelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten